اهدای نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخبِ حوزه پژوهش زمان پخش و تکرار سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌های شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی+ جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف
سرخط خبرها

حاشیه‌ های ناتمام سحر قریشی+فیلم

  • کد خبر: ۲۴۶۵۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
حاشیه‌ های ناتمام سحر قریشی+فیلم
سحر قریشی بیشتر از اینکه به‌خاطر هنر بازیگری دیده شده باشد، به دلیل حاشیه‌ها و اتفاقات پیرامونی‌اش بر سر زبان‌ها افتاده است.

محبوبه عظیم‌زاده/شهرآرانیوز، سحر قریشی به واسطه ویدئوی کوتاهی که از او در شبکه‌های اجتماعی بازپخش شده، یا به‌خاطر کنش و واکنش‌هایی که در صحبت‌های رفت و برگشتی با هنرمندان و اشخاص معروف دیگر صورت گرفته است بر سر زبان‌ها افتاده است.

به تازگی هم ویدئوی کوتاهی از سحر قریشی همراه با چندتن از دوستانش در فضای یک پارک منتشر شده است که گویی در حال ورزش کردن هستند.


اینجا ببینید:رفتار توهین‌آمیز سحر قریشی با یک رفتگر+فیلم


اما ماجرا آنجایی جنجالی شد که در هنگام همین قدم زدن‌ها و شوخی‌ها و مزه‌پرانی‌های دخترانه‌، او که یک لباس سبزرنگ به تن دارد، برای لحظاتی می‌رود کنار پاکبان پارک که روی نیمکتی نشسته است و رو به همان دوربینی که در دست دوستش درحال فیلم‌برداری است، می‌گوید: «لباسمو با رفیقم ست کردم.» این نیروی خدماتی هم بلافاصله خطاب به او می‌گوید: «برو» و در ادامه هم موج خنده‌های سرخوشانه او و دوستانش شنیده می‌شود و این جمله که: «همین مونده این به من بگه برو.» این ویدئو به سرعت در فضای مجازی پربازدید شد و کاربرهای زیادی در مورد آن صحبت‌ کردند. عده‌ای معتقد بودند این اتفاق آن‌قدر عجیب و خاص نبوده است که بتوان از واژه توهین و تحقیر در مورد آن استفاده کرد: «چرا این‌قدر جو می‌دین مگه چه اتفاقی افتاده؟» یا «به نظر من حرف بدی نزده ولی طبق معمول مردم و رسانه‌ها دارن شلوغش می‌کنن.» افراد دیگری صحبت‌های او را نوعی تمسخر تلقی کردند و این‌گونه واکنش نشان دادند: «این پاکبان داره نون حلال برای زن و بچش می‌بره. چرا مسخره می‌کنیش؟» یا «از بازیگری که نمی‌تونه هیچ نقشی رو خوب بازی کنه چه انتظاری می‌تونیم داشته باشیم؟» تعدادی هم در این میان معتقد بودند: «خودشون فیلم و عکس می‌گیرن بعد پخش می‌کنن تا سر زبون بیفتن.» و «چرا اینا دارن به زور می‌خندن؟»

 

حاشیه‌هایی که به سراغ سحر قریشی می‌رود یا حاشیه‌هایی که سحر قریشی به سراغ آن‌ها می‌رود ظاهرا حالاحالاها تمامی ندارد. همین چندوقت پیش بود که عکس‌هایی از او و مهدی طارمی در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌هایی را در پی داشت. قریشی در صفحه اینستاگرام خود چنین به آن واکنش نشان داد: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم‌بسته به دیگران کردیم. مراقب آدم‌های کوچک اطرافتان باشید. آن‌ها با شما دنیایشان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

 

مهران مدیری هم در دورهمی یک چشمه به این اتفاق نشان داد و گفت: «لطفا تا قبل از رسمی شدن ماجرا آتلیه نرین و اگه هم می‌رین توی عکس‌ها وضعیت دندونای همدیگه رو بررسی نکنین.» آتیلا پسیانی، رضا فیاضی و رضا رشیدپور از جمله افرادی بودند که تا امروز به شیوه‌های مختلف با حاشیه‌های وابسته به سحر قریشی درگیر بوده‌اند.

 

تیکه مهران مدیری به عکس‌های لو رفته سحر قریشی و طارمی

 

حادثه‌های این‌چنینی حتی به مسابقه برنده‌باش هم راه پیدا کرد، تا آنجایی که یکی از سؤال‌هایی که در نرم‌افزار این مسابقه مطرح شده بود رنگ مورد علاقه سحر قریشی بود. این سؤال عکس‌العمل‌های زیادی را در زمان خودش رقم زد، از جمله: «مسابقه‌ای که مجریش گلزار باشه معلومه که سؤالش هم باید در مورد رنگ مورد علاقه سحر قریشی باشه.» سابق بر این هم که سحر قریشی به برنامه دید در شب دعوت شد و مقابل رشیدپور نشست، به خاطر ناتوانی در شناسایی چهره‌های معروف سینمایی از جمله فرانسیس ‌فورد کاپولای کارگردان و اشتباه گرفتن او با آل‌پاچینوی بازیگر، سوژه‌ای بود که تا همین امروز هنوز در ذهن خیلی از مردم باقی مانده است.

 

رنگ مورد علاقه سحر قریشی؟

حاشیه‌ های ناتمام سحر قریشی+فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->