تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات واردشده ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟
سرخط خبرها

بازداشت کلاهبرداری که ۱۹۰ نفر را فریب داده بود

  • کد خبر: ۲۵۴۴۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
بازداشت کلاهبرداری که ۱۹۰ نفر را فریب داده بود
مرد کلاهبرداری که بیش از ۱۹۰ شهروند را به بهانه ساخت‌وساز فریب داده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی آزادی از بازداشت عامل کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند کردستانی به بهانه ساخت‌وساز خبر داد و اظهار کرد: مأموران اداره عملیات و پلیس امنیت حقوقی استان در پی کار اطلاعاتی و پلیسی هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری این کلاهبردار شدند.

وی افزود: این متهم به بهانه ساخت‌وساز و با فریب شهروندان، اعتماد آنان را جلب و پس از دریافت مبالغی هنگفت، خود را از دید مال‌باختگان مخفی می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و ابلاغ به پلیس امنیت عمومی، موضوع دستگیری این کلاهبردار در دستورکار مأموران قرار گرفت و در بررسی‌های تحقیقاتی مشخص شد که متهم در یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان‌غربی نیز به بهانه ساخت‌وساز از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

وی گفت: مأموران انتظامی استان پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، به شهرستان محل مخفیگاه متهم ارجاع و در یک عملیات، موفق به بازداشت این کلاهبردار شدند.

سردار آزادی بیان کرد: مأموران انتظامی بیش از ۱۰۰۰ برگ مشتمل بر قرارداد و اسناد مربوطه و یک‌دستگاه لپ‌تاپ حاوی محتویات مجرمانه از مخفیگاه متهم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: متهم پس از بازداشت، در تحقیقات به کلاهبرداری از ۱۹۰ شهروند کردستانی به بهانه ساخت‌وساز به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->