بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون؛

اولویت فدراسیون تمرینات ملی است/اردوی مجازی پارابدمینتون تشکیل خواهد شد

  • کد خبر: ۲۷۲۶۷
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
اولویت فدراسیون تمرینات ملی است/اردوی مجازی پارابدمینتون تشکیل خواهد شد
نایب رئیس فدراسیون بدمینتون ایران از آغاز برنامه‌ریزی این نهاد ورزشی در پی شروع فعالیت‌های آن در کشور خبر داد.
علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر فریبا مددی اظهار کرد: پیرو مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر فعالیت ۳۰ رشته ورزشی انفرادی که بدمینتون را نیز شامل می‌شود، در روز‌های آینده جلسه کمیته فنی را به صورت آنلاین برگزار خواهیم کرد تا برنامه‌های سال جدید بررسی و بازبینی شود.

وی ادامه داد: در این جلسه نسبت به تقویم عملی امسال تصمیم‌گیری خواهد شد و تصمیم‌ها برای تأیید نهایی به وزارت ورزش و جوانان فرستاده می‌شود.

مددی درباره وضعیت ملی‌پوشان در دوران قرنطینه گفت: تمام مدتی که در حالت قرنطینه به سر می‌بردیم، برنامه تمرین بدن‌سازی از سوی مربیان تیم‌های ملی در اختیار ورزش‌کاران قرار می‌گرفت تا از سطح آمادگی بازیکن کاسته نشود. برای همین، سامانه بدن‌سازی مجازی تیم‌های ملی راه‌اندازی شد و همچنان نیز برنامه تمرینی ارائه می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اولویت‌های این فدراسیون در شرایط کنونی گفت: باتوجه‌به اعلام بازگشایی محدود رشته‌ها که ورزش ما را نیز شامل می‌شود، اولویت فدراسیون تمرینات ملی خواهد بود. البته نظر ریاست فدراسیون بر تمرکز ورزش‌کاران در اردو‌های ملی نیست؛ بلکه ضرورت توجه به تمرینات اهمیت دارد؛ بنابراین در نظر داریم تا ملی‌پوشانی که در شهر‌هایی غیر از تهران حضور دارند، زیر نظر یک مربی در شهر خود تمرین را آغاز کنند.

مددی از برگزاری اردوی مجازی پارابدمینتون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بنا داریم اردو‌های بدن‌سازی و سپس کار با توپ و راکت را برای ورزش‌کاران پارابدمینتون راه‌اندازی کنیم تا این بازیکنان هم زیر نظر مربیان ملی مشغول شوند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در پاسخ به وضعیت تجهیزات این رشته باتوجه‌به شیوع کرونا در شرق آسیا و محدودیت در واردات گفت: به‌طبع تجهیزات و ملزومات رشته بدمینتون که توپ و راکت است، برای فدراسیون بسیار مهم است و در جلسات فنی نیز به آن اشاره خواهد شد. فدراسیون هنگام برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر، به اندازه کافی توپ و سایر تجهیزات را تهیه کرده است و امسال به کمبودی برنخواهیم خورد.

مددی به طرح جهانی بدمینتون در فضای باز اشاره کرد و گفت: این طرح را فدراسیون جهانی بدمینتون ارائه کرده است و ایران نیز در پایان تابستان امسال به آن خواهد پیوست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->