زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در خراسان‌رضوی بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان است انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهلا، مادر کودک‌آزار اینستاگرامی: با نوید رابطه نداشتم

  • کد خبر: ۲۹۳۶۶
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
  • ۱۹
مهلا، مادر کودک‌آزار اینستاگرامی: با نوید رابطه نداشتم
پرونده پرسروصدای کودک‌آزاری مادر جوان در مشهد، روز گذشته با اظهارات متهم سمت‌وسوی تازه‌ای پیدا کرد.
مهدی قرآنی/ شهرآرانیوز 
 
همین امروز
فکرش را هم نمی‌کرد کارش بیخ پیدا کند. از چند روز پیش اسمش سر زبان‌ها افتاده بود. برخی رسانه‌ها او را «مادر سنگدل» معرفی می‌کنند و بعضی‌ها هم نسبت «روانی» به او می‌دهند. آنچه از واکنش مردم پیداست بسیاری به خونش تشنه هستند. حدود ۲ میلیون نفر در فضای مجازی به صفحه اینستاگرام منتسب به او حمله کرده‌اند و هرآنچه بود را بارش کرده‌اند. برخی‌ها پای خبر دستگیری‌اش هم نظر داده‌اند و اشد مجازات او را از دستگاه قضایی خواستار شده‌اند. حالا نه تنها خبرش در رسانه‌های داخلی، بلکه تیتر یک بعضی از رسانه‌های خارجی هم شده است.
با قرار قضایی و به دستور قاضی غلامی، دادیار شعبه ۷۷۲ دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی مشهد «مهلا» مادر جوانی که این روز‌ها داستان کتک زدن فرزند خردسالش حسابی سر و صدا کرده، موقتا به زندان رفت و «بنیامین» پسر سه ساله‌اش هم در اختیار پدرش قرار گرفت. تحقیقات این پرونده، اما همچنان ادامه دارد و پیگیری‌ها برای به دام انداختن «نوید» متهم دیگر این پرونده که مقیم فرانسه است ادامه دارد.

دیروز
اشک می‌ریخت و بی‌توجه به همه آن‌هایی که در دادسرای ناحیه ۷ مشهد بودند گریه می‌کرد. با مامور زنی که همراهش بود وارد شعبه ۷۷۲ دادیاری شد و مقابل قاضی غلامی نشست. سرش پایین بود و انگار نمی‌خواست با هیچ کس چشم در چشم شود. خودش را معرفی کرد: «مهلا هستم و ۲۳ سال دارم. شانزده ساله بودم که ازدواج کردم. اکنون یک پسر سه ساله دارم»
اتهامش را قبول داشت و همه تقصیر‌ها را مربوط به محرومیت و محدودیت‌هایی می‌دانست که از کودکی تا به امروز در زندگی‌اش ادامه داشته‌است. می‌خواست برای یک بار دیگر «بنیامین» را ببیند و از قاضی غلامی درخواست کرد تا بگذارد او را ببیند. ادعا کرد که «نوید» متهم دیگر این پرونده او را به بازی گرفته و حرمت و حیثیتش را به باد داده است.
می‌گفت بنیامین را کتک می‌زده و اشک می‌ریخته و مثل همه مادر‌های دیگر نسبت به فرزندش عاطفه دارد و از ترس آبرویش به این عمل شوم تن داده است. می‌گفت که با پول یارانه برای خودش گوشی هوشمند خریده و بعد هم به دام تلگرام و اینستاگرام افتاده است.
داستان زندگی‌اش را برای قاضی پرونده‌اش تعریف کرد و گفت: «محدود بودم و حق داشتن گوشی تلفن همراه را هم نداشتم. شوهرم وقتی فهمید با پول یارانه برای خودم موبایل خریدم، خط و نشان کشید که اگر در شبکه‌های اجتماعی عکسی از من ببیند چنین می‌کند و چنان. همان روز‌های اولی که گوشی را خریدم در یکی از شبکه‌های اجتماعی با نوید آشنا شدم. من رابطه‌ای با او نداشتم و بیشتر از گِله شکایت‌هایم برایش می‌گفتم. او هم از وضعیت زندگی‌اش می‌گفت که در فرانسه است. نمی‌دانم چه شد که آن شخصیت یک‌باره تبدیل به مردی دیو صفت شد. فیلم‌های کتک زدن بنیامین را برایش ارسال کردم و او هم همه تصاویر را در فضای مجازی منتشر و بی‌آبرویم کرد.»
مهلا ادامه داد: «با یکی از نرم افزار‌های مجازی درخواست تماس تصویری‌اش را دیدم و به او پاسخ دادم. می‌خواستم هرچه زودتر به این تماس پایان بدهم که بنیامین مقابل دوربین گوشی آمد و برای نوید شکلک درآورد. به او برخورده بود برای همین از من خواست تا بنیامین را تنبیه کنم و من هم زیر بار حرفش نرفتم. همین هم باعث شد که تلفن را رویش قطع کنم. او پیش‌تر عکس‌هایم را از روی پروفایلم برداشته بود و چون داستان زندگی‌ام را می‌دانست و در جریان محدودیت‌هایم بود مرا تهدید کرد. نوید از من خواست تا بنیامین را کتک بزنم و فیلمش را برای او بفرستم در مقابل هم او از موضوع ارتباطم چیزی به همسر و خانواده‌ام نمی‌گوید. با دست‌های خودم پاره جگرم را کتک زدم و بعد هم فیلمش را برای او فرستادم. بعد از ششمین فیلم نوید از من خواست تا قاشق داغ کنم و این‌گونه بنیامین را آزار بدهم. از کوره در رفتم و دیگر تن به این درخواستش ندادم. چند روز از این ماجرا گذشته بود که متوجه شدم به نام و مشخصات من یک صفحه در اینستاگرام باز کرده و همه فیلم‌هایی که از کتک زدن بنیامین برایش ارسال کردم را در آن صفحه منتشر کرده است»
مهلا به فشار روانی که این روز‌ها بر او وارد می‌شود هم اشاره کرد و گفت: «مردم من را مقصر اصلی این ماجرا می‌دانند. در اخبار پیچیده است که من عمدا کودکم را آزار میدادم تا از این طریق برای خودم جذب مخاطب کنم و یا اینکه پولی گیرم بیاید.»

«مهلا» سلامت روانی دارد
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی که از همان ابتدا در جریان این پرونده قرار داشت روز گذشته به دیگر ابعاد این ماجرای کودک آزاری پرداخت و گفت: بنا بر دستور مقام قضایی تست‌های روانشناسی و معاینات بالینی از این مادر جوان گرفته شده که نتیجه آن‌ها نشان از سلامت کامل روانی این زن جوان دارد و اینکه در رسانه‌ها مطرح شده که او مشکل روانی دارد، صحیح نیست.
سرهنگ جواد جهانشیری بیان کرد: متهم مدعی است که تحت تاثیر و فشار روانی از سوی فردی که با او در فضای سایبری آشنا شده، قرار گرفته و این فرد غریبه از او خواسته تا با ارسال فیلم‌هایی از کتک زدن فرزند خردسالش او را در جمع آوری دنبال کننده در فضای مجازی همراهی کند تا از این طریق بتوانند آمار بازدیدکنندگان و دنبال شوندگان در شبکه اجتماعی اینستاگرام را افزایش دهند.
این مقام ارشد نظامی استان ادامه داد: متهم در اظهاراتش گفته است هربار که از سر اجبار فیلم کتک زدن پسر خردسالش را برای دیگر متهم این پرونده ارسال می‌کرده فرزندش را در آغوش می‌گرفته و گریه می‌کرده است. او به جای اینکه موضوع را به مرجع قضایی یا پلیس اطلاع بدهد هر بار تن به خواسته شوم مرد جوان می‌داده و همین موضوع هم امروز برایش دردسر ساز شده است.

«نوید» شناسایی شده است
دادیار شعبه ۷۷۲ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد هم در خصوص دیگر جزئیات این پرونده گفت: متهم روز جمعه ظرف کمتر از نیم ساعت در مشهد شناسایی و در منطقه جنوب غربی این شهر دستگیر شد.
قاضی مهدی غلامی در خصوص تصویر کارت بانکی متهم پرونده که در صفحه اینستاگرامی منتسب به او منتشر شده هم توضیح داد و بیان کرد: طبق ادعای این زن ۲۳ ساله، او برای تأمین هزینه شارژ اینترنت تلفن همراهش تصویر کارت خود را برای دیگر متهم این پرونده که در خارج از کشور به سر‌می‌برد، ارسال کرده است.
قاضی این پرونده کودک آزاری با بیان اینکه دیگر متهم پرونده شناسایی و ردزنی شده است ادامه داد: دیگر متهم این پرونده هم با استفاده از اعتماد مادر جوان و اطلاعاتی که در اختیار داشته یک صفحه اینستاگرامی راه‌اندازی و همه فیلم‌های کودک آزاری این زن را منتشر می‌کند که همین موضوع موجی از اعتراضات کاربران فضای مجازی را به وجود می‌آورد.
قاضی غلامی به رسانه‌ها و گردانندگان شبکه‌های مجازی هم هشدار داد: تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد و چنانچه رسانه یا فردی در شبکه اجتماعی خلاف آنچه در این پرونده هست را منتشر کند بر اساس قانون و بدون هیچ مماشاتی با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
4
14
این زن کثیف چندبار بچه رو زده برای یه شارژ یا هر کوفتی.
یعنی اگه طرف می‌گفت بچه رو تا مرز خفگی آزار بده باید میداد. والا شوهرش خوب شناختش نذاشته گوشی داشته باشه. میدونسته سر و گوشش می جنبه. این همه آدم تو اینستا هست تو چرا با یه مرد غریبه درددل کردی؟؟؟؟ اگه ککی به تمونت نیست؟؟؟؟ همه مقصرن جز خودش. مگه نگفته بود عکس رو پروفایل نذار چرا گذاشتی؟؟؟؟ جز دهن کجی به شوهرت و ظلم در حق اون بچه چی هایدن شده؟؟؟ باید بدن دست شوهرش یه دل سیر بزنش تا جبران کتکای بنیامین بشه. هر بچه به مادر پناه میبره این طفل معصوم چه کرده تو اون شرایط؟. اون شوهر با خیال راحت می رفته سر کار ندونسته بچه دست یه مادر از نامادری بدتر بوده. صد رحمت به اون مرد که فیلمارو پخش کرد تا دست این مادر عوضی رو بشه. تا کی می‌خواسته بچه رو شکنجه کنه بخاطر یه هوس بازی با مرد غریبه.
جیگرم سوخت بخدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
6
این چرا زن من نیست خودم دارش بزنم خداااااا.بچه بیگناه...به خدا قسم اگر زن من بود اصلا اجازه نمیدادم ببرنش چنان درسی بهش میدادم....کلمات نمیتونن بگن چه حسی دارم.من پسر دوساله دارم خدا نگذره ازش فقط امیدوارم لحظه لحظه عذاب بکشه تا اخرین نفس.خدایاااااااااا این حیوونا ادم نیستن چرا اجازه میدی رو زمین باشن واسه دوس پسرش بچه شو،جگر گوشه شو
،قسمتی از وجودشو عذاب میده.خدا کجایی؟
چرا ازادش نمیکنن مردم خودشون عدالتو اجرا کنن ببینه از خودت ضعیفترو مخصوصا یه فرشته بی گناهو واسه هوس و دوس پسر کتک زدن چه حسی داره.تو مادری؟اگه ببینمت زیر اب دهن دفنت میکنم بدبخت.بد بخت بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
2
4
منم خیلی دلم برا بچه سوخت ولی وقتی شرایط زندگی دیگران رو نمی دونیم و نمی توانیم درک کنیم قضاوت کردن کار درستی نیست اصلا نباید سرزنش کنیم وقتی خودش پشیمونه.
حنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
شهوهرمیدونسته چه زن کثیفی داره برای همین اجازه داشتن گوشی نمیداده بعدمیفرماییدکه قضاوت نکنید فقط مونده بوده که برای رابطه بایک مردبزنه بچه روهم بکشه تاطرف راضی باشه ازش
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
قضاوت کار سختیه کار ما ادمها نیست گرچه واقعا کار شرم اوری کرده این مثلا مادر ولی بنظرم همش ریشه در گذشته و عقده های درونی و محدودیتهایی که داشته داره کسی که ۱۶ سالگی ازدواج کرده و حق نداشته گوشی داشته باشه وقتی به یکم آزادی دست پیدا کنه از خود بیخود میشه گرچه کتک زدن جگرگوشش هیچ جوره قابل هضم نیست
ناشناس
France
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
فقط اسم شوهر تو شناسنامه باشه هر غلطی میخوان میکنن
ناشناس
France
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
1
1
اکثرا زن های مشهدی همینجوری هستن فقط تو فضای مجازی به همسر و بچه نمی‌رسن فقط اسم شوهر تو شناسنامه باشه هر غلطی میخوان میکنن
ال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
عکس دیگه این همه عکس هستش تو ف
ضایی مجازی یکی هم تو چرا بچه بی زبان ۳ ساله رو میزنی یا به همسرت می گفتی تا اون به اون اقای کثافت درس عبرت میداد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
عکس پروفایل به خودی خود تو فضای مجازی منتشر میشه. اونوقت یارو تهدیدش کرده که عکساشو پخش میکنه؟ دروغ از این گنده تر؟ اگر نمیخواستی عکستو ببینن چرا پروفایل گذاشتی. من که اصل کلیپا رو ندیدم ولی تا آدم سادیسم نداشته باشه بکشنش هم حاضر نمیشه دست رو بچه ش بلند کنه چه برسه که شکنجه ش بده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
عکس پروفایل به خودی خود تو فضای مجازی منتشر میشه. اونوقت یارو تهدیدش کرده که عکساشو پخش میکنه؟ دروغ از این گنده تر؟ اگر نمیخواستی عکستو ببینن چرا پروفایل گذاشتی. من که اصل کلیپا رو ندیدم ولی تا آدم سادیسم نداشته باشه بکشنش هم حاضر نمیشه دست رو بچه ش بلند کنه چه برسه که شکنجه ش بده
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
من ایشونو قضاوت نمیکنم
ولی یکی از همسایه های ماهم تو ی اینستا گرام با یه دختر مشهدی اشنا شده بود که میگفت دلباختش شده درصورتی که خودش ازدواج کرده بود و همسرش باردار بود
اون به خاطر دختره مشهدی خانمه باردارشو کتک زده دختره هم بش گفته تمام داراییتو به نام من بزن منم باهات ازدواج میکنم.
خدا همرور به راه راست هدایت کنه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
من ایشونو قضاوت نمیکنم
ولی یکی از همسایه های ماهم تو ی اینستا گرام با یه دختر مشهدی اشنا شده بود که میگفت دلباختش شده درصورتی که خودش ازدواج کرده بود و همسرش باردار بود
اون به خاطر دختره مشهدی خانمه باردارشو کتک زده دختره هم بش گفته تمام داراییتو به نام من بزن منم باهات ازدواج میکنم.
خدا همرور به راه راست هدایت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
5
لطفا ادب داشته باشید و تر و حشک رو با هم نسوزانیم این دور از ادبه که بگین خانم های مشهدی همه مثل هم هستن
یکم حرمت نگه دارین
همه جای دنیا بد و خوب هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
موافقم چرا روی خانم های مشهدی اسم میذارین؟!!!نه این که حالا شهرای دیگه مثل تهرون گل وبلبل ان
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
0
خدا میدونه شوهرش خبر داشته یا نه اخه عوضی تو گوه خوردی بچه رو زدی جونت در بره خواستی شکایت کنی تو اگه ابرو داشتی که دنبال این کارا نبودی اشغال منم گوشی نداشتم شوهرمم 7 ساله نمیذاره یه عکس بذارم تو وات اصلا انستا هم ندارم خوبه برم بچم بزنم
مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
1
باید تحقیقات کرد اگر بچه برای مادرش در حال حاظر بی طابی میکند باید مادر به خاطر بچش ببخشن و ازادش کنن
....
Germany
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
منِ بدبخت اسمم مهلاست، بر حسب عادتی که فکر میکنم خیلی ها دچارش باشن اسم خودمو تو اینترنت سرچ کردم و این سایت بالا اومد، کلیپا رو که دیدم و مقاله رو که خوندم جیگرم آتیش گرفت...
از خودم بدم میاد که هم اسم این خانوم هستم!!!!
همتا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
من واقعا نمی‌دونم به یکی که می‌تونه یه بچه رو تو شرایطی بزرگ کنه که آب تو دلش تکون نخوره خدا به اون بچه نمیده
به چنین کثافتایی یه بچه میده
من اگه جای شوهرش بودم دارش میزدم
واقعا جای تأسف داره که همچین آدم های اشغالی توی جامعه دارن زندگی میکنند
آدم رو حتی اگه بکشن هم نباید دست رو بچه بلند کنه
ولی عزیزم با این کاری که تو کردی نه تنها پیش خانواده بلکه پیش یه ملت بی آبرو شدی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->