دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

ارسال پیامک تشییع جنازه در بویراحمد ممنوع شد

  • کد خبر: ۳۳۳۵۷
  • ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
ارسال پیامک تشییع جنازه در بویراحمد ممنوع شد
فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان در این شهرستان، از این پس هیچ گونه پیامک تشییع و تدفین ارسال نخواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز ،شاهرخ کناری اظهار داشت: یکی از نقاط آسیب زای استان در مقابل بیماری کرونا برپایی مراسمات به ویژه تشییع و تدفین است که از این پس اجازه ارسال هیچ گونه پیامک تشییع و تدفین به درخواست صاحبان عزا توسط مخابرات برای حضور افراد در این مراسمات، داده نخواهد شد.

وی افزود: تمامی باغ‌ها و تالار‌های مجاز و غیر مجاز تا روز شنبه تعطیل هستند و دستگاه‌های متولی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها باید تالار‌ها و باغ‌های بدون مجوز را به فرمانداری، مرکز بهداشت و دادستان معرفی کنند.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: تیم بازرسی متشکل از نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اماکن، نیروی انتظامی و معاون دادستان با نظارت مرکز بهداشت تمامی تالار‌ها و و باغ‌های گردشگری غیرمجاز را پلمپ خواهند کرد.

کناری ابراز داشت: شهرداری یاسوج نیز تمامی بنر‌های تدفین و تشییع را در شهر جمع آوری می‌کند و نباید اجازه نصب هیچ بنری با چنین مضونی بدهد.

وی عنوان کرد: دوره آموزشی توسط مرکز بهداشت برای تالارداران و باغ داران گردشگری این شهرستان برگزار می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که هزار و ۴۵۵ مورد از آن‌ها بستری شدند و با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته،۲۰۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری تاکنون به ۱۱ هزار و ۹۳۱نفر رسید.
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->