نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم
سرخط خبرها
فدراسیون بسکتبال به جای ورودیه به فکر بازیکنان باشد

کیفیت مهم است نه کمیت

  • کد خبر: ۳۳۷۱۴
  • ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
کیفیت مهم است نه کمیت
ای کاش فدراسیون بسکتبال به جای اینکه فقط به فکر ورودیه و جمع کردن پول باشد کمی هم به عواقب تصمیمات خود می‌اندیشید و سعی می‌کرد در شرایطی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یک لیگ جمع و جور، با کیفیت خوب را برگزار کند تا بازیکنان ملی به جای اینکه در نهایت خسته و آسیب دیده باشند، سروحال و قبراق برای المپیک آماده شوند.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، ورودیه فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال که هنوز زمان آغاز آن اعلام نشده است و تعداد تیم، نحوۀ برگزاری و مدیریت آن در بحران کرونا مشخص نیست، از ۹۵ میلیون تومان فصل گذشته، با ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش، ۱۱۰ میلیون تومان اعلام شده است. این هم نوبر دوران ماست که تیم‌ها در قبال بلاتکلیفی و اینکه نمی‌دانند چه در انتظارشان است اول باید ۱۱۰ میلیون تومان پول نقد بپردازند!
فدراسیون بسکتبال لطف کند اول تعداد و نحوه برگزاری لیگ را اعلام کند تا بعد باشگاه‌ها ببینند اصلا حضور در این لیگ با ورودیه ۱۱۰ میلیونی برای شان ارزش دارد یا نه! لیگی که تیم‌های مطرح آن قصد حضور ندارند و هنوز در کش مکش بودن یا نبودن هستند به نظر نمی‌رسد چنگی به دل بزند. با آنکه گفته شده ۱۶ تیم اعلام آمادگی کرده اند، اما باید دید آن ۱۶ تیم در حد سوپر لیگ هستند یا به درد بازی در محلات شان می‌خورند!
کمیت به اندازه کیفیت مهم نیست، باید ببینیم لیگ امسال از چه کیفیتی برخوردار خواهد بود و بازیکنانی که قرار است در المپیک حضور یابند چه روندی را در سال پیش رو پشت سر خواهند گذاشت. هدف از برگزاری لیگ ساختن بازیکن است نه خراب کردن بازیکن! اینکه لیگ با ۱۶ تیم برگزار شود که در نهایت ۴ تیم آن در حد لیگ برتر باشند بیشتر از آنکه فایده داشته باشد ضرر خواهد رساند به خصوص که احتمال دارد امسال رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار شود که واقعا در چنین شرایطی برگزاری لیگ با ۱۶ تیم معنا و مفهومی ندارد، یکی از دلایل برگزاری لیگ جذب مخاطب است و وقتی تماشاگری وجود ندارد پس بهتر نیست به جای اینکه لیگ را با ۱۶ تیم برگزار کنیم با ۸ تیم که واقعا در حد لیگ برتر هستند این کار را انجام دهیم؟
دوست نداریم بگوییم بسکتبالی‌ها از والیبالی‌ها یاد بگیرند، اما وقتی مسئولان بسکتبال برای بیشتر تصمیماتی که می‌گیرند با رئیس والیبالی‌ها مشورت می‌کنند پس‌ای کاش از کار‌های خوب این فدراسیون هم الگوبرداری می‌کردند. در حال حاضر فدراسیون والیبال اعلام کرده شرط حضور تیم‌ها در مسابقات، تسویه حساب کامل با بازیکنان، مربیان و فدراسیون در سال گذشته است، این یعنی اینکه در سالی که به دلیل کرونا لیگ نیمه تمام ماند هم پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان اولویت است، اما فدراسیون بسکتبال چه کرد؟ در کمال تعجب مسئولان گفتند قرارداد‌های بازیکنان ربطی به فدراسیون ندارد و اولویت برای حضور در مسابقات پرداخت ورودی است! برای فدراسیون بسکتبال بازیکن و مربی چه جایگاهی دارند؟ بازیکنی که هنوز باشگاهش برای سال گذشته با او تسویه نکرده یا اینکه درصدی از قراردادش کم شده و هیچ پشتوانه‌ای هم برای گرفتن حقش ندارد چگونه می‌تواند با خیال راحت و آرامش برای فصل جدید آماده شود و به فکر المپیک باشد؟
در والیبال همه خیلی سریع دست به کار می‌شوند یعنی لیگ تمام نشده باشگاه‌ها به فکر بستن تیم خود برای فصل آتی هستند و برای همین هم امسال خیلی سریع ۱۶ تیم اعلام آمادگی کردند، اما فدراسیون والیبال با آغوش باز همه آن‌ها را نپذیرفت و گفته شرایط ۱۶ تیم باید سنجیده شود و احتمال دارد از ورود برخی تیم‌ها جلوگیری شود.‌ای کاش این قوانین و سخت گیری‌ها در بسکتبال هم اجرایی شود تا تیم‌های بدون پشتوانه نتوانند راحت راهی لیگ برتر شوند که اگر چنین شود همچون سال‌های قبل شاهد انصراف یا انحلال این تیم‌ها خواهیم بود و باز هم بازیکنان و مربیان این وسط ضرر خواهند کرد.
‌ای کاش فدراسیون بسکتبال به جای اینکه فقط به فکر ورودیه و جمع کردن پول باشد کمی هم به عواقب تصمیمات خود می‌اندیشید و سعی می‌کرد در شرایطی که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده یک لیگ جمع و جور، با کیفیت خوب را برگزار کند تا بازیکنان ملی به جای اینکه در نهایت خسته و آسیب دیده باشند، سروحال و قبراق برای المپیک آماده شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->