نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد
سرخط خبرها

نانجینگ بدون حدادی به پلی آف می‌رسد؟

  • کد خبر: ۳۳۸۶۳
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
نانجینگ بدون حدادی به پلی آف می‌رسد؟
حامد حدادی سنتر ایرانی تیم بسکتبال نانجینگ حدود ۲ هفته از میدان‌های بسکتبال دور خواهد بود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از مصدومیت حامد حدادی برابر شنزن او امروز در ترکیب تیمش برابر تیانجین غایب بود با این حال تیم نانجینگ توانست با پیروزی این رقابت را پشت سر بگذارد.
حدادی بخاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا ۱۰ تا ۱۴ روز قادر به همراهی تیمش نیست و این در حالی است که مرحله دوم CBA درست ۱۴ روز دیگر به پایان می‌رسد.
به این ترتیب اگر یاران حدادی نتوانند در جمع تیم‌های صعود کننده به پلی آف قرار بگیرند، باید گفت فصل برای ستاره ایرانی نانجینگ تمام می‌شود.
پیش از این قرار بود مرحله پلی آف لیگ CBA با حضور ۱۲ تیم برگزار شود. حالا حتی اگر در برنامه جدید بازهم ۱۲ تیم در پلی آف حضور داشته باشند، نانجینگ رده چهاردهمی شانس بسیار کمی برای رسیدن به این مرحله دارد.
نانجینگ تا پایان رقابت‌های فصلی با تیم‌های مونتین کینگ، شانکسی فنجو، جیوتای رویال، بیجینگ هولدینگز و گوانجو بانک بازی دارد. البته شاید حدادی به یکی دو بازی آخر تیمش برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->