احکام حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + مشاهده و لینک سامانه پیش‌بینی تداوم رگبار و رعد و برق در بیشتر استان‌ها (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۸ دلیل یائسگی زودرس‌ در زنان | راهکارهای درمان یائسگی در جوان‌ ها تناقض واقعیت با چهره افراد در مجازی! کودک درونت را در آغوش بگیر چطور از شر شنبه‌های بی حوصلگی خلاص شویم؟ سیل، جان دانش آموز سرخسی را گرفت(۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا روشنایی در خانه مهم است؟ کمبود داروهای درمان «تومورهای مغزی» کودکان قیمت شیرخشک نوزادان زیر ۲ سال تغییر کرده است؟ ۶ گام اساسی برای پیدا کردن شغلی که ما را راضی و خوشحال کند عواقب روانی این‌که بخواهید فرزندتان «بهترین» باشد بیش از فرزندتان نگران درس‌خواندن او نباشید مهم‌ترین علامت کنسرو‌های فاسد | به این ویژگی ظاهری قوطی‌های کنسرو توجه کنید ماجراجویی‌های بی بی سی در خصوص مرگ نیکا شاکرمی برای لندن دردسرساز شد معجزه و فواید باورنکردنی ماسک شلغم برای پوست صورت
سرخط خبرها

ابتلای ۳۵ نفر از کادر درمانی قوچان به کرونا

  • کد خبر: ۳۵۷۳۸
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
ابتلای ۳۵ نفر از کادر درمانی قوچان به کرونا
سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: ۳۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان حضرت موسی بن جعفر این شهرستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز ،داوود خوش شکن با گلایه از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از مردم افزود: این امر موجب افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ طی روز‌های اخیر شده است.

فرماندار قوچان نیز گفت: این شهرستان در خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت‌های هشدار و قرمز در نوسان بوده و جلسات مقابله با این ویروس به صورت مستمر برگزار و در چهارچوب سیاست‌های کلی و براساس شرایط جغرافیایی و فرهنگی تصمیماتی اخذ می‌شود.

هادی رجایی نیا افزود: یکی از مهم‌ترین رویکرد‌ها در قوچان کانون یابی این بیماری است که اگر کانون آلودگی وجود داشته باشد تصمیمات سختگیرانه برای آن محدوده اتخاذ میشود و در محل‌های دارای بیشترین آلودگی و ابتلا نظارت‌های کنترلی افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها با توجه به شرایط شهرستان به صورت بلندمدت یا مقطعی اعمال می‌شود ادامه داد: ایجاد محدودیت یا بستن صنوف تصمیم رضایت بخشی نیست و عمده تلاش ما به سوی فرهنگ‌سازی و افزایش حساسیت‌های مردمی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار قوچان گفت: همراهی مردم موجب می‌شود برخی محدودیت‌ها اعمال نشود و کمترین کار در این شرایط استفاده از ماسک در مراکز عمومی، دولتی، بازار و دیگر اماکن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->