بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

ماجرای جنگ خاموش مهدی رحمتی و سهراب بختیاری زاده

  • کد خبر: ۳۹۴۰۲
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
ماجرای جنگ خاموش مهدی رحمتی و سهراب بختیاری زاده
حاشیه‌سازی مرد اول زمین و مرد اول نیمکت شهرخودرو، چگونه ۲۴ ساعت حاشیه‌ساز را برای این باشگاه رقم زد؟
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ اختلاف بین مهدی رحمتی و سهراب بختیاری‌زاده درحالی در ۲۴ ساعت گذشته به‌عنوان یکی از تاپ‌ترین خبر‌های فوتبال ایران مطرح شد که خیلی‌ها می‌دانستند این اتفاق دیر یا زود عیان می‌شود. روابط تیره‌و‌تار سنگربان با‌تجربه شهر‌خودرو با سر‌مربی تازه تیم، آتش زیرخاکستری بود که شنبه‌شب بعد از پایان بازی با سپاهان شعله‌ور شد. همه‌چیز از اتفاقات درون بازی آغاز شد، جایی که تعویض سعید صادقی مصدوم (که لحظاتی بعد از ورودش به زمین دوباره مصدوم و از بازی خارج شد)، جرقه این اختلافات را رقم زد. تیم در اصفهان می‌بازد و بعد از بازی در پای اتوبوس تیم، مکالمه خوبی بین رحمتی و بختیاری‌زاده برقرار نمی‌شود؛ آن‌قدر که گفته می‌شود همان‌جا بختیاری‌زاده تصمیم به اخراج رحمتی می‌گیرد. موضوع بحث بختیاری‌زاده و رحمتی رفتار‌های داوود سید‌عباسی، مربی تیم، بوده که از نیم‌فصل دوم و بعد از رفتن گل‌محمدی و کمک‌هایش به تیم اضافه شده، اما نتوانسته است نقش خود را به‌خوبی ایفا کند و به‌ویژه بازیکنان باتجربه تیم مثل رحمتی و خلعتبری رابطه خوبی با او ندارند.


شوک بختیاری‌زاده

درحالی‌که به نظر می‌رسید با کدخدامنشی و مسکوت‌گذاشتن این اتفاق مسئله در حال رفع‌و‌رجوع است، مصاحبه صبح دیروز بختیاری‌زاده جنگ مرد اول نیمکت شهرخودرو و مرد اول داخل زمین تیم را آشکار کرد؛ جایی که بختیاری‌زاده طی یک مصاحبه تند‌و‌تیز گفت شهرخودرو یا جای اوست یا مهدی رحمتی. بختیاری‌زاده در گفتگو با ورزش ۳ گفت: من از ابتدای حضورم در شهرخودرو تلاش کردم که به بزرگ‌تر‌های تیم احترام بگذارم و تا جایی که می‌شود، از تجربه آن‌ها برای بهبود وضعیت تیم استفاده کنم و آقای رحمتی هم از این قاعده مستثنا نبودند، چون ایشان یک بازیکن با سابقه ملی و یکی از خرید‌های این فصل شهرخودرو هستند و بنابراین من نهایت همکاری را با او داشته‌ام و حتی اگر مواردی پیش می‌آید که کمی دور از اصول مربیگری‌ام بود، چون او مهدی رحمتی است و در فوتبال برای خودش کسی است، از آن‌ها می‌گذشتم؛ اما با گذشت روز‌ها اوضاع بدتر شد و از نظر من دیگر صلاح نیست که ایشان به‌عنوان بازیکن، ما را همراهی کنند، چراکه در درجه اول باید اصول یک تیم فوتبال را حفظ کرد، حتی اگر ما یک بازی به آخر لیگ داشته باشیم و فصل در همین پنجشنبه به پایان برسد. من اعلام می‌کنم مهدی رحمتی با همه احترامی که برایش قائل هستم، جایی در تیم من ندارد؛ چون اعتقاد دارم حفظ نظم تیمی از هرچیزی مهم‌تر است و حتی بزرگ‌تر از آقای رحمتی هم باید در چهارچوب تیم حرکت کند.


جمع‌شدن موقت غائله

در فاصله مصاحبه صبح دیروز بختیاری‌زاده و تمرین عصر دیروز تیم اتفاقات زیادی افتاد و باشگاه شهرخودرو کانون شایعات عجیب‌و‌غریبی شد؛ از برکناری بختیاری‌زاده و انتخاب رحمتی به‌عنوان سر‌مربی- بازیکن تیم در بازی با نساجی تا اخراج بختیاری‌زاده و سید‌عباسی و سپردن تیم به کوزین، مربی ایتالیایی، که گویا به این تیم آورده شده تا در این مواقع به درد بخورد! شایعاتی که البته هیچ کدام به طور‌رسمی‌تأیید نشد، اما از شواهد و قراین پیداست که هر‌سه‌طرف این منازعه (رحمتی- بختیاری‌زاده و سیدعباسی) فصل آینده در شهرخودرو نخواهند بود؛ حالا یا خودشان نمی‌مانند یا باشگاه آن‌ها را کنار می‌گذارد. پنجشنبه در مشهد شهر‌خودرو درحالی میزبان نساجی در آخرین بازی لیگ امسال است که ترکیب این تیم در زمین و رفتار‌های کادر فنی تیم روی نیمکت باید دیدنی باشد؛ جایی که به احتمال قریب‌به‌یقین خبری از مهدی رحمتی نیست و یک گلر جوان جای او را گرفته و بختیاری‌زاده با شور‌و‌شوق برای پیروزی تلاش می‌کند، مربی‌ای که می‌داند با بردن در این بازی می‌تواند خیلی چیز‌ها را ثابت کند و برای او پایان خوشی خواهد بود؛ تمام‌شدن لیگ با برد و البته حفظ پرستیژش به‌عنوان یک سرمربی مقتدر. به‌این‌ترتیب جنگ خاموش رحمتی- بختیاری‌زاده در ظاهر بدون مغلوبه تمام شد و بازنده‌ای نداشت، اما شاید بعد از معلوم‌شدن نتیجه بازی نساجی و شهرخودرو دوباره از سر گرفته شود! جنگ دو نفری که روز گذشته غایبان بزرگ تمرین شهر خودروبودند!


مسئله آسیا

اختلاف بین سرمربی و یکی از ستون‌های تیم شهرخودرو سوای جایگاه این دو در تیم از این زاویه هم مهم است که فصل هنوز برای تیم تمام نشده است. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در راه است و شهرخودرو یکی از ۴ تیم ایران است که یا تعطیلی نخواهد داشت یا این زمان بسیار کوتاه خواهد بود. اگرچه مشخص است که شهرخودرو شانسی برای موفقیت در آسیا ندارد، ولی به‌هرترتیب حضور آبرومند در این مسابقات نیاز به حفظ ساختار تیم دارد که با این شرایط به نظر می‌رسد کار سختی باشد. شاید بهترین راه‌حل برای حمیداوی این باشد که هر‌چه‌زودتر کادر و بازیکنان فصل جدید خودش را ببندد و با نیت نگاه تدارکاتی به مسابقات آسیایی تیم سال آینده شهرخودرو را با انجام ۴ مسابقه بسیار خوب آسیایی مهیای حضور در لیگ برتر فصل آینده کند که احتمالا از اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->