برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد
سرخط خبرها

سرقت اطلاعات ۸.۳ میلیون نفر از سایت freepik

  • کد خبر: ۴۰۰۱۲
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
سرقت اطلاعات ۸.۳ میلیون نفر از سایت freepik
اطلاعات ۸.۳ میلیون نفر از کاربران سایت فری پیک (برترین مرجع مورد استفاده گرافیست‌های جهان) به سرقه رفت.

به گزارش شهرآرانیوز،  Freepik محبوب ترین وب سایت اینترنت در عرصه گرافیک و عکاسی است و در میان صد وب سایت برتر اینترنتی الکسا در رتبه ۹۷ قرار دارد.

فری پیک به علت در دسترس قرار دادن هزاران عکس رایگان باکیفیت و طراحی‌های گرافیکی محبوبیت زیادی دارد و هک آن باعث نگرانی میلیون‌ها کاربر این سایت شده است.

مدیران فری پیک با ارسال ایمیل موضوع را به اطلاع کاربران خود رسانده‌اند. هویت هکرها هنوز مشخص نشده و آنها با سوءاستفاده از یک آسیب پذیری امنیتی در اس کیو ال سرور سایت یادشده توانسته‌اند اطلاعات کاربران فری پیک را سرقت کنند.

فری پیک اعلام نکرده سرقت اطلاعات ۸.۳ میلیون کاربر این سایت چه زمانی رخ داده، اما موضوع را به پلیس اطلاع داده و تحقیقات در این زمینه در جریان است. از میان افراد تنها کلمات عبور ۴.۵ میلیون نفر هک شده که عمدتاً همان کلمات عبور آنها در زمان استفاده از گوگل، فیس‌بوک و توئیتر بوده است.

منبع: زد دی نت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->