بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

سعید جلالی‌راد، نزدیک‌ترین گزینه جانشینی مهدی رحمتی درون دروازه شهر‌خودرو

  • کد خبر: ۴۰۰۹۹
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
سعید جلالی‌راد، نزدیک‌ترین گزینه جانشینی مهدی رحمتی درون دروازه شهر‌خودرو
نیمکت نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتبال این‌روز‌ها متلاطم است. بعد از اختلافات سرمربی و گلر کهنه‌کار شهرخودرو و اخراج رحمتی از این تیم، حالا گمانه‌زنی‌های متعددی برای درون دروازه این تیم مطرح است؛ چه برای جانشینی رحمتی و چه برای جدایی احتمالی آن‌ها که نمی‌توانند با سهراب کار کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از اخراج سیدمهدی رحمتی که گلر اول و آخر شهرخودرو محسوب می‌شد، به‌یک‌باره عنابی‌ها با بحران بی‌دروازه‌بانی رو به‌رو شدند، مسئله‌ای که مشخص نبود چرا هیچ‌کس پیش‌از‌آن به فکر نبود. چرا هیچ‌کدام از مربیان قبلی و کادر مدیریتی به این فکر نکرده بودند که با مصدومیت احتمالی یا هر اتفاقی برای رحمتی، چرا تیمشان دروازه‌بان دوم ندارد؟!
 
سهراب بختیاری‌زاده در بازی آخر شهرخودرو در لیگ برتر به ادعای خودش سنگربان ذخیره نداشت و گلر اول تیمش هم جوانی کم‌نام‌و‌نشان و بی‌تجربه بود که با‌وجود اینکه بختیاری‌زاده از عملکرد او ابراز رضایت کرد، ولی ناگفته پیداست این گلر نه در بازی‌های سخت پیش‌روی آسیا و نه در لیگ برتر سال آینده نمی‌تواند وزنه‌ای مؤثر برای این تیم باشد! از همه این‌ها که بگذریم، شهرخودرو حالا تنها ۲۳ روز مانده تا نبرد‌های حساس آسیایی، بدون گلر است و حمیداوی و تیم مدیریتی‌اش به‌دنبال پُر‌کردن این خلأ با جذب یک یا حتی ۲ گلر مطمئن هستند؛ پستی که پیش از هر جای دیگری پر‌کردن آن برای این تیم ضرورت دارد. البته همه این‌ها در حالی است که کار مهدی رحمتی با شهر‌خودرو تمام‌شده باشد!


جلالی‌راد؛ گزینه محتملِ غیرممکن!

سعید جلالی‌راد، سنگربان بیست‌وپنج‌ساله فجر شهید سپاسی شیراز، یکی از نزدیک‌ترین گزینه‌ها به چهارچوب شهرخودروست که در عین محتمل‌بودن حضورش در مشهد باید پروژه جذب او را غیرممکن دانست! جلالی‌راد که یک گلر بومی و مشهدی است، از تیم پدیده (شهرخودرو) خودش را به فوتبال کشور معرفی کرد و با ۲ کلین‌شیت و گرفتن یک پنالتی از سرخابی‌های پایتخت در کانون توجهات قرار گرفت. او ۲ سال قبل برای گذراندن خدمت سربازی به شیراز رفت و حالا باید به مشهد برگردد. این در‌حالی است که خود او مدعی است با شهرخودرو تسویه کرده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که جلالی یک‌سال دیگر با تیم مشهدی قرارداد دارد و باید برگردد.
 
از‌سوی‌دیگر گلر جوان مشهدی در یکی‌دو سال اخیر مورد‌توجه پرسپولیس و استقلال هم بوده و بعید نیست به یکی از ۲ تیم بزرگ پایتخت برود. البته جلالی که در سن‌و‌سال خوبی برای گلر‌یک‌شدن قرار دارد، می‌داند درصورت رفتن به ۲ تیم محبوب پایتخت باید نیمکت‌نشین باشد، ولی در شهر‌خودرو می‌تواند فیکس‌بودن در لیگ برتر را تجربه کند. فضای مشهد مزیت دیگری برای این گلر مشهدی است که می‌تواند به‌راحتی با آن کنار بیاید و از‌آنجا‌که نباید قیمت زیادی هم داشته باشد، احتمالا در‌دسترس‌ترین گزینه ممکن برای باشگاه شهرخودرو است.


منادی و بهزادی در صف انتظار

غیر از سعید جلالی‌راد، شهر‌خودرویی‌ها اکبر منادی و یوسف بهزادی، گلر‌های سابق خودشان، را نیز زیرنظر دارند.
محمدحسین اکبرمنادی، گلر جوان سایپا، که فصل گذشته از جمع نارنجی‌های تهرانی جدا شد و به مشهد آمد، نیم‌فصل ذخیره سیدمهدی رحمتی بود و بعد از آنکه در طول فصل فقط یک بازی حذفی مقابل نساجی به میدان رفت، تصمیم گرفت مشهد را ترک کند و دوباره به سایپا برگردد. او در بازگشت به سایپا نمایش خوبی درون دروازه این تیم داشت و در راه بقای نارنجی‌ها در جدول لیگ برتر فوتبال ایران نقش بسزایی داشت.
 
با شرایطی که سایپا در لیگ دارد و همیشه تیمی بی‌حاشیه بوده که سر وقت هم پول بازیکنانش را داده است، به نظر نمی‌رسد این گلر لرستانی تمایل چندانی برای برگشتن به شهرخودرو داشته باشد، مگر اینکه به او پیشنهاد فیکس‌بودن بدهند. بعد از منادی، یوسف بهزادی هم از نام‌هایی است که حول‌و‌حوش باشگاه شنیده می‌شود. دروازه‌بان فعلی ذوب‌آهن که او هم سابقه بازی در شهر‌خودرو را دارد و اتفاقا در زمان حضورش، نمایش بدی هم نداشت.


رحمتی همچنان مهم‌ترین گزینه

همه این گمانه‌زنی‌ها درحالی است که مسئله مهدی رحمتی با شهر‌خودرو به جایی نرسد. رحمتی بعد از مصاحبه بختیاری‌زاده کلا از مشهد رفته است و احتمال اینکه در این تیم بماند، بسیار کم است. شایعات مختلفی درباره او شنیده می‌شود؛ از اینکه به کرمان می‌رود و شاگرد سر‌آسیایی می‌شود تا اینکه در مشهد خواهد ماند و سر‌مربی‌بازیکن شهر‌خودرو می‌شود! رحمتی یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد دارد و به‌همین‌دلیل هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما درمجموع چه بختیاری‌زاده باشد و چه نباشد، احتمال ماندن او در مشهد بسیار کم است؛ بازیکنی که البته پیش از‌این هم گفته بود که دوست دارد یک سال در مشهد بازی کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->