مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

پلیس راهور خراسان رضوی: محدودیت تردد به مشهد در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است

  • کد خبر: ۴۰۴۶۹
  • ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
پلیس راهور خراسان رضوی: محدودیت تردد به مشهد در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است
فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ دستوری مبنی بر محدودیت یا ممنوعیت تردد به مشهد و سایر نقاط خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است.
گروه جامعه شهرآرانیوز | فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تاکنون هیچ دستوری مبنی بر محدودیت یا ممنوعیت تردد به مشهد و سایر نقاط خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورا اعلام نشده است.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اعلام این خبر افزود: تصمیمات در حوزه تردد‌های بین شهری باتوجه‌به شرایط کرونا، در اختیار ستاد ملی کرونا می‌باشد و تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر اعمال محدودیت تردد، انسداد مسیر و... دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به شرایط مشهد و برپایی مراسم‌های عزای حسینی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط ترافیکی امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته بسیار مطلوب‌تر است که علت آن، مدیریت فضا‌ها و اماکن عزاداری و اعمال برخی محدودیت‌ها به‌علت شیوع کرونا بوده است.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی درباره برنامه‌های این نیرو در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: فردا چهارشنبه ۵ شهریورماه، جلسه‌ای با محور بررسی و تصمیم‌گیری در ارتباط با مدیریت عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خواهیم داشت تا به بهترین شکل ممکن در آن روز‌ها در خدمت عزاداران امام حسین (ع) باشیم.

محدودیتی در تردد جاده‌ای نداریم

سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های منتهی به خراسان رضوی گفت: در این حوزه گره ترافیکی نداریم و برخلاف محدودیت‌هایی که برای ورود به مازندران اعلام شده است، به ما چنین محدودیتی اعلام نشده است.
 
 

امیدوار محدودیت‌های احتمالی برای کاهش بار ترافیکی را بیان کرد و ادامه داد: در صورت اعمال محدودیت، کامیون‌ها در عصر پنجشنبه با محدودیت ورود مواجه خواهند شد که این مسئله نیز ارتباطی با مدیریت کرونا نخواهد داشت.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی ضمن اعلام آمادگی برای ارائه خدمات جاده‌ای تصریح کرد: پلیس راه آمادگی دارد تا ضمن ارائه خدمات به هم‌میهنان گرامی، دستورات ابلاغی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا را اجرا کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->