داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

تجلیل شورای اسلامی شهر مشهد از ۵ پیش‌کسوت ورزش

  • کد خبر: ۴۲۷۱۸
  • ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
تجلیل شورای اسلامی شهر مشهد از ۵ پیش‌کسوت ورزش
در صد‌ و ‌هفتاد‌ و‌ یکمین نشست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد از ۵ پیش‌کسوت ورزش شهر و استان تقدیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، از حسن بامشکی پیش‌کسوت رشته کشتی، اصغر دهقان پیش‌کسوت رشته جودو، مهدی قیاسی پیشکسوت رشته فوتبال، زهرا صدراتی پیش‌کسوت رشته دو‌ومیدانی و مهری لواسانیان پیش‌کسوت رشته هندبال، تقدیر شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این جلسه گفت: تجلیل واقعی از پیش‌کسوتان زمانی محقق خواهد شد که از این ذخایر و سرمایه‌های ارزشمند که خود حاملان بخشی از فرهنگ اصیل ورزشی هستند، به بهترین شکل استفاده شود و اخلاق و منش اصیل را که بر پایه فتوت و مردانگی بوده، در بین ورزشکاران جوان بسط و گسترش داد. محمدرضا حیدری با بیان اینکه پیش‌کسوتان، الگو و اسوه هستند و زمانی که قدم در عرصه ورزش گذاشتند، مسائل اقتصادی و پول مطرح نبوده است، افزود: اساس کار و فعالیت این عزیزان، عشق و علاقه و فداکاری بوده و همین مهم سبب شده تا شرایط گذشته متمایز از امروز باشد.
 
رئیس شورای شهر مشهد افزود: پیش‌کسوتان باید پیوسته در تعامل و ارتباط با نسل جوان باشند و از ظرفیت آن‌ها در فضا‌های ورزشی و در جمع جوانان بهره گرفت. جوانان ما باید بدانند که در ورزش، حرف اول را منش قهرمانی و پهلوانی می‌زده و امروز جای خالی آن حس می‌شود. حیدری با تأکید بر لزوم خاطره‌گویی و بیان سختی‌ها و مشقت‌هایی که این عزیزان در گذشته با آن دست‌و‌پنجه نرم کرده‌اند، تصریح کرد: خلأ این کار فرهنگی به‌شدت حس می‌شود و عمیقا به آن نیاز داریم. حوزه اخلاق، جوانمردی، فتوت و مردانگی، محور ورزش بوده، ولی متأسفانه نسبت به گذشته کم‌رنگ شده است.
 
وی در ادامه گفت: تجلیل، امری بدیهی است و تجلیل واقعی زمانی محقق خواهد شد که از این ذخایر و سرمایه‌های ارزشمند که خود حاملان بخشی از فرهنگ اصیل ورزشی هستند، به بهترین شکل استفاده و بهره‌برداری شود. حیدری با بیان اینکه شهرداری باید در بحث تدوین خاطرات پیش‌کسوتان و بزرگان ورزشی در قالب مطالعات شفاهی اقدام کند تا به‌عنوان اثری ماندگار برای سال‌های آینده بماند و در‌جهت اصلاح فرهنگ و اخلاق ورزشی مورد‌استفاده قرار گیرد، افزود: از حوزه تربیت‌بدنی شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم‌های این‌چنینی تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم در بحث‌های عملی و اجرایی بهتر بتوان نقش‌آفرینی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->