استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید + ویدئوی گل

  • کد خبر: ۵۰۴۰۶
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴
نتیجه دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید + ویدئوی گل
اتلتیکومادرید توانست در لالیگا بارسلونا را شکست دهد و به جایگاه دوم جدول صعود کند.
به گزارش شهرآرانیوز، مهمترین دیدار هفته دهم لالیگا بین دو تیم اتلتیکومادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو برگزار شد که میزبان با نتیجه یک بر صفر آبی اناری‌ها را شکست داد.

نخستین موقعیت بازی برای بارسلونا بود که ضربه آنتوان گریزمان به بیرون رفت. در ادامه شوت سائول نیگس به زیبایی توسط مارک آندره تراشتگن مهار شد. سپس ضربه آنخل کورئا در دقیقه یازده به تیرک برخورد کرد. لیونل مسی فرصت داشت نتیجه را یک بر صفر به نفع بارسا کند، اما یان اوبلاک ضربه ستاره آرژانتینی را مهار کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد اشتباه تراشتگن باعث شد یانیک کاراسکو دروازه خالی را پیش روی خود ببنید و گلزنی کند. دروازه‌بان آلمانی تقریبا تا نیمه زمین جلو آمده بود، در این هنگام مهاجم اتلتیکو صاحب توپ شد و با یک لایی توپ را به پیش انداخت و دروازه آبی اناری‌ها را باز کرد.

اتلتیکو نیمه دوم را بهتر شروع کرد، اما نتوانست از فرصت هایش استفاده کند. در مقابل بارسا چند موقعیت داشت که اوبلاک اجازه گلزنی به این تیم نداد. در دقیقه ۶۰ جرارد پیکه آسیب دید و با چشمان گریان زمین را ترک کرد. شاگردان رونالد کومان در دقایق پایانی فشار خود را برای جبران نتیجه بیشتر کردند. داور پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در این زمان توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا سه امتیاز به اتلتیکو برسد.

روخی بلانکو با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به جایگاه دوم جدول صعود کرد.

ویدئو گل اتلتیکومادرید به بارسلونا روی اشتباه ترشتگن

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->