گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم ترسناک اسپانیایی

  • کد خبر: ۵۰۵۹۲
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
شهاب حسینی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم ترسناک اسپانیایی
در جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا که از مهمترین جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت در جهان است، فیلم «آن شب» ساخته کوروش آهاری موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.  
به گزارش شهرآرانیوز، سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، با اعطای سه جایزه اصلی خود به فیلم «آن شب» به کار خود پایان داد.

در این رویداد سینمایی که از مهمترین جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت در جهان است فیلم «آن شب» ساخته کوروش آهاری موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.  

«آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده است، اولین فیلم بلند کورش آهاری با بازی شهاب حسینی است و داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان، خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند و علیرغم تلاش‌شان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی، آن دو را وادار به ابراز راز‌های درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند، می‌کند. آن‌ها با دقت، همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد، زیر سوال می‌برند.

«آن شب» به نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش، محصول سال ۱۳۹۸ است.

«شهاب حسینی»، «نیوشا جعفریان»، «امیرعلی حسینی»، «آرمین مهر»، «گلبرگ خاوری»، «علی کوششی» و «لیلا گرگانیان» بازیگران اصلی «آن شب» هستند.

 کمپانی آمریکایی «IFC Midnight» توزیع فیلم «آن شب» را در آمریکای شمالی برعهده دارد و قرار است این فیلم را ژانویه ۲۰۲۱ اکران کند.  
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->