داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مصدومیت ادامه‌دار مهدی ترابی در قطر

  • کد خبر: ۵۲۰۷۱
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مصدومیت ادامه‌دار مهدی ترابی در قطر
مهدی ترابی بازی این هفته تیمش را هم در برابر یاران شجاع خلیل زاده از دست داد.
به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته هشتم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر دو تیم الریان و العربی امشب به مصاف هم خواهند رفت.

باشگاه العربی پیش از این اعلام کرد که وضعیت ترابی برای دیدار برابر الریان در هاله‌ای از ابهام است.

استاد الدوحه دقایقی پیش اعلام کرد که ترابی در فهرست العربی قرار نگرفت و به این ترتیب او این دیدار حساس را از دست داد.

ترابی که در تابستان به العربی پیوست تنها در چند بازی آن هم به صورت نصف و نیمه برای تیمش به میدان رفته است. این برای سومین بار است که او در العربی مصدوم می‌شود تا صدای اعتراض هواداران را بلند کند.

مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی العربی هم به این بازی نخواهد رسید.

تقابل مهدی ترابی در العربی با شجاع خلیل زاده در الریان می‌توانست جذابیت این دیدار را بسیار بالا ببرد که در نهایت به خاطر آسیب دیدگی ترابی این تقابل صورت نمی‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->