جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

هیئت مدیره استقلال تشکیل نشده به هم ریخت!

  • کد خبر: ۵۳۲۵۴
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
هیئت مدیره استقلال تشکیل نشده به هم ریخت!
درحالی‌که زمان زیادی از معرفی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال نمی‌گذشت، خبر آمد که وزارت ورزش و جوانان با استعفای هادی زبده شیرکوهی موافقت کرده است!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درحالی که زمان زیادی از اعلام اسامی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نگذشته بود و احمد مددی نیز به عنوان مدیرعامل این بازشگاه برگزیده شده بود ناگهان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود کناره‌گیری کرد. هادی زبده شیرکوهی که پیش از انتخاب مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال زمزمه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری اش از هیئت مدیره شنیده می شد سرانجام با پافشاری خود از این پست کنار رفت.

البته بعد از انتخاب مددی به‌عنوان مدیرعامل تصور می‌شد که این کناره‌گیری منتفی شده و ثبات به هیئت مدیره باشگاه استقلال بازگردد اما چند روز بعد از معرفی مددی مشخص شد که زبده شیرکوهی هیچ علاقه‌ای برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال ندارد و به‌زودی باید فرد دیگری به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزیده شود.

طبق قوانین تعداد اعضای هیئت مدیره یک باشگاه باید فرد باشد که با جدایی زبده تعداد اعضای هیئت مدیره استقلال به چهار نفر رسیده است. با توجه به اینکه احمد مددی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیست شاید وزارت ورزش و جوانان با نفوذ خود زمینه حضور این شخص را در هیئت مدیره هم فراهم کند اما شاید مخالفت‌های اسماعیل خلیل‌زاده با این مدیرعاملی مددی سبب شود که او به عضو هیئت مدیره درنیاید و فرد دیگری در این پست گماره شود. بدون شک این حجم از بی‌ثباتی‌ها و تغییرات در مهم‌ترین بخش مدیریتی زیبنده باشگاه استقلال نیست و سران این باشگاه در وزارت ورزش و جوانان باید فکری به حال این باشگاه کنند. اینکه خود وزیر نیز در صحبت‌های خصوصی با یکی از پیشکسوتان استقلال صراحتا اعلام کرده است هیچ‌کس حاضر به پذیرش مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست، از آن اتفاقات عجیبی است که فقط در فوتبال ایران رخ ایران می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->