داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

روزهای سخت استقلال و محمود فکری

  • کد خبر: ۵۳۱۹۹
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
روزهای سخت استقلال و محمود فکری
حاشیه‌های استقلال زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، فرارسیده است. استقلال جمعه با یک تساوی ناامیدکننده مقابل ذوب‌آهن، صدر جدول را به امیر قلعه‌نویی هدیه داد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ روز‌های تاریک محمود فکری خیلی زودتر از آنچه خودش پیش‌بینی می‌کرد، به سراغش آمد. استقلال جمعه با یک تساوی ناامیدکننده مقابل ذوب‌آهن، صدر جدول را به امیر قلعه‌نویی هدیه داد.
 
محمود فکری، سرمربی استقلال، حالا به‌عنوان مسئول فنی آبی‌ها شاهد بیشترین انتقادات هواداران است و به نظر می‌رسد سبک بازی استقلال و استفاده از یک مهاجم در بازی با ذوب‌آهن که استقلال به ۳ امتیاز آن نیاز مبرم داشت، موضوع اصلی انتقادهاست.
 
مصدومیت برخی بازیکنان و محرومیت انضباطی فرشید اسماعیلی از سوی باشگاه هم نکته دیگری است که حسابی هواداران استقلال را کلافه کرده است و از دید هواداران، از مدیران باشگاه تا کادرفنی و پزشکی استقلال در آن نقش دارند و آبی‌ها باید راه‌حلی برای سروسامان‌دادن به آن پیدا کنند.


فکری و کادری که کارایی ندارد

فکری این روز‌ها نتیجه‌نگرفتن تیمش را به داوری و دست‌های پشت‌پرده ربط می‌دهد. بهانه‌ای که این روز‌ها در فوتبال ایران تقریبا نخ‌نما شده است. آبی‌پوشان پایتخت شاید در چند صحنه گرفتار تصمیمات اشتباه داور شده باشند، اما تاکتیک بازی این تیم چیزی نیست که هواداران این تیم را راضی نگه دارد. آبی‌ها این روز‌ها متزلزل بازی می‌کنند و غیر از بازی با شهرخودرو، چشم‌نواز بازی نمی‌کنند. کادرفنی فکری به نظر می‌رسد تجربه لازم را برای رویارویی با اتفاقات این‌چنینی را ندارد و درحالی‌که باید مسیر را برای این مربی هموار کنند، در نقش سرعت‌گیر ظاهر می‌شوند و حواشی متعددی را به‌وجود می‌آورند. صمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده پیش‌تر نشان داده‌اند کفه حاشیه‌سازی‌شان به فنی‌بودنشان می‌چربد و در این اوضاع به نظر می‌رسد محمود فکری این روز‌ها تنهاتر از همیشه در استقلال کار می‌کند.

 

پرویز مظلومی در تیررس انتقادات

 
باز هم اتفاقات اهواز تکرار شد و استقلال برای دقایقی ده‌نفره بازی کرد. در دقیقه ۶۵ دیدار استقلال برابر ذوب‌آهن، سبحان خاقانی، وینگر آبی‌پوشان، دچار آسیب‌دیدگی شد. او که نمی‌توانست به بازی ادامه دهد، روی زمین افتاده بود و به سمت نیمکت تیمش اشاره کرد که او را تعویض کنند. درحالی‌که پیش از مصدومیت خاقانی، کادرفنی درصدد ورود قائدی به میدان بود، با مصدومیت وینگر جوان آبی‌پوشان، کادرفنی منتظر ورود قائدی به‌جای خاقانی بود، اما این تعویض پس از ۳ دقیقه انجام شد و بازهم اتفاقات دیدار با فولاد تکرار شد و استقلالی‌ها در انجام تعویض بازیکن مصدوم، تعلل کردند.
 
در این لحظه، عصبانیت محمود فکری از تأخیر در تعویض قائدی به‌وضوح مشخص بود و ظاهرا طرف صحبت‌های سرمربی استقلال، پرویز مظلومی، سرپرست آبی‌پوشان، بوده که در دادن برگه تعویض به داور چهارم، تعلل کرده است. به‌هرحال باید منتظر ماند و دید واکنش فکری و مظلومی به این اتفاق چیست. اتفاقی که برای دومین‌بار در لیگ بیستم برای استقلال رخ داده و شاید یکی از علل آن، ناآشنایی پرویز مظلومی با وظایف سرپرست تیم است.

 

تمرینات تعطیل شد، ۷ استقلالی فراخوان شدند

 
تمرینات تیم استقلال بعد از بازی با ذوب‌آهن به مدت ۲ روز تعطیل شد، اما کادرفنی این تیم برای بازیکنانی که در این چند هفته بازی نکرده‌اند یا دچار مصدومیت شده‌اند، تمرینات جداگانه در نظر گرفته‌است. طبق برنامه شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد نادری، رضا آذری، جواد به‌آفرین و سجاد آقایی روز گذشته زیر نظر مربی بدن‌ساز تمرین کردند.

 

امیرقلعه‌نویی به استقلال فکری رسید

 
بازی بعدی استقلال در هفته هشتم قرار بود مقابل پرسپولیس برگزار شود، اما این دیدار لغو و به زمان دیگری موکول شد؛ بنابراین شاگردان محمود فکری در بازی بعدی باید روز چهارشنبه، ۱۰دی، به مصاف گل‌گهر سیرجان بروند. امیر قلعه‌نویی که در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های هدایت آبی‌پوشان بود، با صدرنشین‌کردن گل‌گهر، حسرت هواداران آبی‌پوش را بیشتر از گذشته کرده است. بازی بعدی استقلال جنگ حیثیت بین مدعیانی است که این روز‌ها در دل هواداران آبی‌پوش جایگاه‌های متفاوتی دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->