تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان
سرخط خبرها

زورگیری خشن با چاقوی ۳۰ سانتی

  • کد خبر: ۵۳۴۲۵
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
زورگیری خشن با چاقوی ۳۰ سانتی
چند روزی بود که گزارش زورگیری‌های سریالی‌شان در محدوده امامت مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام می‌شد و زمانی مأموران انتظامی به محل ارتکاب جرم می‌رسیدند که اثری از سارقان نبود. گزارش‌های مردمی از یک‌سو و فرار متهمان از سوی دیگر موجب شد تا عوامل کلانتری سجاد مشهد طرح مهار این سارقان خشن را در شامگاه شنبه اجرا کنند.
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ چند روزی بود که گزارش زورگیری‌های سریالی‌شان در محدوده امامت مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام می‌شد و زمانی مأموران انتظامی به محل ارتکاب جرم می‌رسیدند که اثری از سارقان نبود. گزارش‌های مردمی از یک‌سو و فرار متهمان از سوی دیگر موجب شد تا عوامل کلانتری سجاد مشهد طرح مهار این سارقان خشن را در شامگاه شنبه اجرا کنند.

تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۲۱ مشهد برای رصد میدانی و پایش برخی از مناطق تحت حفاظت خود به دل خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه امامت زدند و عملیات شناسایی سارقان را آغاز کردند. بررسی‌های شبانه مجریان قانون به صورت نامحسوس در خیابان‌ها ادامه داشت تا اینکه در نزدیکی چهارراه میلاد ۲ جوان موتورسوار که در حال پرسه‌زنی در خیابان بودند نظر یکی از تیم‌های گشتی کلانتری را به خود جلب کردند و همین ظن سرآغاز عملیاتی پلیسی شد.

متهمان به محض مشاهده مأموران فرار را برقرار کردند، اما از جایی که مجریان قانون پیش‌تر دست این افراد را خوانده بودند عرصه را بر آن‌ها تنگ کردند و در اقدامی ضربتی ۲ جوان موتورسوار را دستگیر کردند.
مأموران در همان بازرسی اولیه یک قبضه چاقوی سی‌سانتی را که یکی از متهمان داخل دستکش خود مخفی کرده بود، کشف کردند. ۲ متهم به دام افتاده که هنوز مشخص نبود از چه رو با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند برای پاره‌ای از توضیحات به کلانتری سجاد منتقل شدند.

پس از انتقال ۲ جوان موتورسوار و بررسی سوابق آن‌ها، مشخص شد که این افراد همان زورگیران خشنی هستند که از چندی پیش منطقه امامت مشهد را با انجام اقدامات مجرمانه خود ناامن کرده اند. تحقیقات پلیسی از ۲ متهم این پرونده ادامه داشت تا اینکه ۴ مال‌باخته به کلانتری ۲۱ مشهد مراجعه و ضمن شناسایی متهمان تأکید کردند که این افراد با یک چاقوی بزرگ به آن‌ها حمله کرده و گوشی تلفن همراهشان را سرقت کرده‌اند.

یکی از شکات که زنی جوان است در اظهاراتش گفت که در کنار خیابان ایستاده بوده که متهمان به سمت او آمده و یکی از آن‌ها به رویش چاقو کشیده و با تهدید گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده است.
مال‌باخته ظاهرا در برابر متهمان مقاومت از خود نشان داده که این سارق خشن با چاقو ضربه‌ای به دست زن جوان می‌زند و بعد از به چنگ آوردن گوشی تلفن همراه او به همراه همدستش از محل فرار می‌کنند.
به گفته فرمانده انتظامی شهر مشهد متهمان به دام افتاده ۲ جوان بیست‌ودو و بیست‌وسه ساله و اهل و ساکن یکی از روستا‌های اطراف مشهد هستند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی ادامه داد: این افراد ابتدا حاضر به همکاری با مأموران دایره تجسس کلانتری سجاد نبودند، اما پس از رویارویی با مستندات پرونده و نیز شناسایی از سوی ۴ شاکی سرانجام به زورگیری‌های خشن خود اعتراف کردند.
این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: در این عملیات یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ توقیف و با دستور قضایی روانه پارکینگ شد.

سرهنگ صارمی گفت: متهمان برای اینکه از سوی طعمه‌های خود شناسایی نشوند سر و صورتشان را با شال می‌پوشاندند و با تهدید چاقو نقشه شوم خود را عملی می‌کردند. گرچه متهمان به دام افتاده به جرمشان اعتراف کرده‌اند، اما هنوز تعداد زورگیری‌هایشان مشخص نیست. این پرونده با دستور قضایی و تا حصول نتیجه در اختیار پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->