ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

بارش‌های بهاری در کشور تا پایان هفته تداوم دارد

  • کد خبر: ۶۶۱۳۵
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
بارش‌های بهاری در کشور تا پایان هفته تداوم دارد
کارشناس هواشناسی گفت: تا پایان هفته در بسیاری از مناطق کشور شاهد رگبار باران و وزش باد شدید خواهیم بود.
به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، شرق گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، لرستان و ارتفاعات شرقی البرز مرکزی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد وخاک و در نقاط مستعد نیمه شرقی کشور بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز چهارشنبه این وضعیت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، سمنان، شرق فارس، استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رخ خواهد داد.

ضیائیان توضیح داد: شدت بارش امشب در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فردا در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز پنجشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق، روز جمعه در نوار شمالی کشور و استان کرمان و روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور بارش تداوم خواهد داشت.

ضیائیان بیان کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. دریای خزر و شرق تنگه هرمز نیز روز چهارشنبه مواج است.

کارشناس هواشناسی درباره آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری است و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران ۲۷ درجه و کمترین آن ۱۷ درجه خواهد بود.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->