خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف مواد غدایی احتکار شده در کاشمر به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد
سرخط خبرها

نقض حکم قصاص حمید صفت در دیوان عالی کشور + جزییات

  • کد خبر: ۶۷۶۰۱
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
نقض حکم قصاص حمید صفت در دیوان عالی کشور + جزییات
حکم قصاص حمید صفت در دیوان عالی کشور نقض شد. این درحالی است که وی در زندان بسر می‌برد.

 به گزارش شهرآرانیوز، حکم قصاص حمید صفت در دیوان عالی کشور نقض شد.

 

نقض حکم قصاص حمید صفت در دیوان عالی کشور + جزییات

حکم قصاص «⁧ حمیدصفت⁩» در دیوان عالی کشور ⁧ نقض⁩ شد

حمید صفت قرار بود از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجموعهٔ شهرزاد تهران روی صحنه رفت. از آن‌جا که رپر‌ها در ایران مجاز به اجرا نیستند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد. وی همچنان در ایران به سر می‌برد. از ویژگی‌های آثار حمید صفت پرداختن به مسائل روز، در عین تقیّد ملی و دینی است.

بازداشت و آزادی حمید صفت

در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد. او گفت ناپدری‌اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را کتک می‌زده‌است. وی پس از بازداشت به زندان رجایی‌شهر بند زندانیان اعدامی انتقال یافت. پزشکی قانونی اعلام کرده‌بود که پدرخواندهٔ حمید صفت به دلیل «خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» فوت کرده‌است.

وی در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۷ با وثیقهٔ ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون ۷ نفرهٔ پزشکی قانونی در گزارش خود ۵۰ درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرده‌است.

وی همچنین مدتی بعد از آزادی، ترانه‌ای به نام «عجایب شهر» خواند که در مورد دوران حبس و سپس آزادی وی است.

حمید صفت بار دیگر در ارتباط با این پرونده در روز دوشنبه، ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۹ بازداشت و به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد. دادگاه او در ۱۴۰۰/۱/۱۴در شعبه دهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی راسخ برگزار شده و به قصاص محکوم شد.

او هم‌اکنون در زندان رجایی‌شهر کرج محبوس است.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->