مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

اهدای مدال قهرمانان روباتیک به آستان قدس رضوی

  • کد خبر: ۶۷۷۹
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
اهدای مدال قهرمانان روباتیک به آستان قدس رضوی

وفایی| صبح پنجشنبه تیم روباتیک دانشگاه آزاد قزوین، مدال‌های قهرمانی خود در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۹ استرالیا را به آستان قدس رضوی اهدا کرد.‌
در این مراسم حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، با تبریک موفقیت این تیم دانشجویی در مسابقات بین‌المللی گفت: این پیروزی که شما به ارمغان آوردید، متعلق‌به ملت ایران است. در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی، زمینه به‌فعلیت‌رساندن استعدادهای جوانان را فراهم کرده است. دشمن نمی‌خواهد که سربلندی ایران را ببیند و می‌خواهند که دانش فقط در آمریکا و اروپا باشد. اما خوشبختانه الان این بستر فراهم شده است که نخبه ایرانی زمینه بروز استعدادش فراهم شود.
مروی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که کشور ما با آن ها روبه‌روست، اظهار کرد: دربرابر تمام تحریم‌ها، این پیشرفت‌های ما واقعا معجزه است. در کشور ما تقریبا تمام دستاوردها بومی است. در گام اول انقلاب هدف استقلال سیاسی بود که به آن رسیدیم. حالا به فرموده رهبر انقلاب باید به در گام دوم انقلاب به‌سمت استقلال علمی حرکت کنیم.
محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، هم در این مراسم با اشاره به اینکه با ظهور جمهوری اسلامی، کنشگران جدیدی در عرصه فناوری جهان پیدا شده‌اند،گفت: ما علاوه‌بر دانش، به حوزه فناوری هم وارد شده‌ایم. این موضوع را در مسابقات جهانی روباتیک می‌توانید به‌وضوح ببینید. در این مسابقات و در رقابت با تیم‌های برتر دنیا، دانشجویان و نخبگان ما با وجود همه تحریم‌ها محصولاتی را می‌سازند که می‌تواند همه تیم‌های برتر دنیا را شکست دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->