وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال
سرخط خبرها

سفر از فردا ۱۲ خرداد، ممنوع!

  • کد خبر: ۶۹۲۰۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
سفر از فردا ۱۲ خرداد، ممنوع!
ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ممنوعیت سفر بین استانی بدون توجه به رنگ‌بندی شهر‌ها از ظهر فردا چهارشنبه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: سفر بین استانی بدون توجه به رنگ بندی شهرها، از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ممنوع می‌باشد و این ممنوعیت تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.

همچنین برابر طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها، برای ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی جریمه‌ها اعمال خواهد شد.

برای شهر‌های زرد، صرفاً در طول این بازه زمانی نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای یکبار اعمال خواهد شد.

در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از نیروی انتظامی نیز خواست که نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای تحقق مصوبه ستاد اقدامات ضروری را اجرایی کند.

شمار جانباختگان کرونا در کشور روز گذشته در حالی از مرز ۸۰ هزار نفر گذشت که ستاد ملی مقابله با کرونا از همه هموطنان خواست به منظور جلوگیری از بروز روند صعودی بیماری، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همکاری لازم را در اجرای مصوبات ستاد داشته باشند.

ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در تعطیلات خرداد ماه اعلام شد

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->