دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

اخبار مهم از برنامه دقیقه ۹۰ دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان + جزئیات

  • کد خبر: ۷۰۰۹۰
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
  • ۳
اخبار مهم از برنامه دقیقه ۹۰ دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان + جزئیات
لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از طرف سازمان برنامه و بودجه به دولت ارائه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه از نهایی شدن لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در این سازمان و ارائه لایحه به دولت خبر داد. در مرحله بعد از تصویب نهایی لایحه در هییت دولت، این لایحه با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.

چند روز قبل معاون سازمان برنامه در این خصوص گفته بود، در حال حاضر پیش‌نویس لایحه تدوین شده و اگر مسائل فنی آن نهایی و به هیئت دولت داده شود، بنده فکر می‌کنم بزودی تکلیف این لایحه روشن خواهد شد.

وی در خصوص محدوده زمانی پیش‌بینی شده برای ارائه این لایحه به مجلس گفت: فکر می‌کنم دو الی سه هفته آینده این لایحه به مجلس ارائه خواهد شد.

گفتنی است، در سنوات اخیر به دلیل مشکلات کرونا و تورم، یک نابرابری در پرداخت به بازنشستگان به وجود آمده بود. در ماده ۳۰ قانون ششم، موضوع رفع تبعیض مطرح شد که از سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت. این مورد برای صندوق‌های لشگری و کشوری در ردیف‌های بودجه در نظر گرفته شد و تا امروز رقمی حدود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای این منظور تخصیص پیدا کرده است.

این روند در حالی  در این روز‌ها  پیگیری میشود که تنها دو ماه از مسئولیت دولت دوازدهم باقی مانده و بار مالی این لایحه کاملا به دولت سیزدهم منتقل خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ازکارافتاده تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
1
واقعا درهرکشوری انقدربهابه کارگروبازنشسته هامیدن که اصلا به چیزهای دیگه فکرنکنن وکارگرازاینکه بازنشستگیش دررفاه کامل میباشددل بکارمیده وتولیدکشورراافزایش میده امادرکشورما کارگردل مرده وسرانجام خودرانمیداندچه زجروبدبختی درکمینش است بخاطرهمین رشدکاری چنین کارگری ازقبل معلومه پس به بازنشستگان تامین اجتماعی بهابدید
انتخاب را به چب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
آقا ی روحانی این زوز های آخر این سنار عقب افتاده را انجام می دادی که کار ی برای بازنشستگان گرد باشی
انتخاب را به چب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
0
آقا ی روحانی این زوز های آخر این سنار عقب افتاده را انجام می دادی که کار ی برای بازنشستگان گرد باشی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->