یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

اطلاعاتی جدید از قابلیت استفاده همزمان از واتس‌آپ در چند دستگاه

  • کد خبر: ۷۱۳۱۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
اطلاعاتی جدید از قابلیت استفاده همزمان از واتس‌آپ در چند دستگاه
مدت‌هاست که خبرهایی از اضافه‌شدن قابلیتی برای استفاده همزمان از یک اکانت واتس‌آپ روی چند دستگاه منتشر می‌شود. حالا درباره نحوه پیاده‌سازی این ویژگی در نسخه‌های آتی واتس‌اپ جزئیات جدیدی منتشر شده است.
به گزارش شهرآرانیوز - مدت‌هاست که خبرهایی از اضافه‌شدن قابلیتی برای استفاده همزمان از یک اکانت واتس‌آپ روی چند دستگاه منتشر می‌شود. حالا درباره نحوه پیاده‌سازی این ویژگی در نسخه‌های آتی واتس‌اپ جزئیات جدیدی منتشر شده است.


قابلیت استفاده همزمان از اکانت واتس‌اپ در چند دستگاه به شما اجازه می‌دهد حداکثر چهار دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. با این قابلیت برای استفاده از واتس‌اپ روی کامپیوتر لازم نیست اپلیکیشن این پیام‌رسان را روی موبایل خود باز نگه دارید. همچنین لازم نیست که ارتباط اینترنت دستگاه اصلی خود را حفظ کنید.

مارک زاکربرگ و ویل کتکارت چندی پیش تایید کرده بودند که قابلیت استفاده همزمان از واتس‌اپ روی چند دستگاه تا دو ماه دیگر به این اپلیکیشن اضافه می‌شود. البته این زمان در نهایت ممکن است کمی طولانی‌تر شود،
 

اطلاعات جدیدی از این قابلیت:


دستگاه‌های متصل می‌توانند بدون ارتباط فعال اینترنت روی دستگاه اصلی کار کنند.

دستگاه اصلی می‌تواند تا دو ماه ارتباطی با اینترنت نداشته باشد.‌

می‌توانید تا ۴ دستگاه را به اکانت خود وصل کنید.

دستگاه‌های سازگار شامل واتس‌اپ وب، واتس‌اپ دسکتاپ و فیسبوک پورتال هستند.

قابلیت استفاده همزمان از چند دستگاه به‌صورت بتا برای کاربرانی که مایل به آزمایش این ویژگی هستند منتشر می‌شود.

ویژگی تماس صوتی و تصویری در تمام دستگاه‌های متصل قابل استفاده خواهد بود.‌

نمی‌توانید به کسانی که از نسخه‌های منسوخ‌شده واتس‌اپ استفاده می‌کنند پیام بدهید.

اطلاعاتی جدید از قابلیت استفاده همزمان از واتس‌آپ در چند دستگاه
 

اگرچه در حال حاضر جایی ذکر نشده که اتصال همزمان چند دستگاه روی یک موبایل ثانویه ممکن خواهد بود یا نه، اما واتس‌اپ در حال کار روی قابلیتی برای Log Out است که فقط روی دستگاه‌های متصل کار می‌کند. پس با احتمال زیاد می‌توانیم منتظر آمدن این ویژگی به گوشی‌های موبایل هم باشیم.

این شرکت در حال کار روی قابلیت دیگری برای تایید هویت با تماس کوتاه تلفنی است که احتمالا در به‌روزرسانی‌های آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
 
 
منبع: ویجیاتو
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->