حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت

  • کد خبر: ۷۱۶۹۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
  • ۴
حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت
حمله پهپادی دشمنان ایران به مجموعه دارویی برکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام که درصدد تولید واکسن کروناست، ناموفق ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمله پهپادی دشمنان ایران به مجموعه دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمام امام مستقر در کردان کرج با شکست مواجه شد.

به گزارش ایلنا و طبق شنیده‌ها یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این مجموعه هدف حمله قرار گرفته که هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

 

شایان ذکر است ایلنا بعد از دقایقی این خبر را از خروجی خود حذف کرد.

شرکت دارویی برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام از سال گذشته ساخت واکسن کووایران را آغاز کرده و با طی موفق مراحل تست حیوانی و انسانی توانست مجوز اضطراری برای تزریق فراگیر را بگیرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
2
1
می خوان این واکسن را که نمی دونم چقدر کارایی داره با چند برابر قیمت نمونه های شناخته شده خارجی به مردم بندازن از این شایعات درست می کنند. برو بابا واکسن برکت کیلویی چنده که با پهباد بخوان حذفش کنند؟ اصلا مگه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
1
یعنی سیستم امنیتی کشور در این حد بی در و پیکر است که یک پهباد با قابلیت عملیاتی بیاد وسط کشور بعد عملیات موشکی انجام بده؟! مشخصا دروغه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
2
پدافند هوایی خواب بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
0
0
ایران قویتر از این حرفاست که یک پهپاد بتونه ضربه بزنه
وبه امیدا خدا با حمایت مردم از دولت هیچ دشمنی نمی تونه به ایران لتمه بزنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->