ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری جاساز ۲۰۹ بسته هروئین از معده ۳ تبعه افغانستانی در هنگ مرزی تایباد نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر
سرخط خبرها

دستگیری ۱۲ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۱۷۲۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
دستگیری ۱۲ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰
رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری ۱۲ نفر از کسانی خبر داد که اقدام به فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰ در فضای مجازی می‌کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به دستگیری فروشندگان سوالات کنکور ۱۴۰۰، که در فضای مجازی در این رابطه اقدام به فعالیت می‌کردند، گفت: یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن درگیر هستیم افراد سودجویی هستند که در فصل امتحانات مدعی هستند که به سوالات کنکور دسترسی دارند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی مشترک برای شناسایی این افراد، افزود: با همکاری دادستانی و سازمان سنجش این‌کارگروه ویژه در حال فعالیت است و تا کنون ۱۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ گودرزی گفت: افرادی هستند که صرفا تبلیغاتی مبنی بر اینکه به سوالات و پاسخنامه‌ها دسترسی دارند، انجام می‌دهند؛ لذا به هیچ عنوان این مضامین صحت ندارد.

وی در توصیه به دانش آموزان و خانواده‌هایشان، افزود: داوطلبان کنکور به تبلیغات توجه نکنند چرا که فرآیند آزمون تعریف شده و امن است و افراد فعال در این حوزه با هدف کسب مال در حال فعالیت هستند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه گردش حساب متهمان در حال بررسی است، تصریح کرد: تمام سوالات کنکور تا ساعت و دقیقه برگزاری این آزمون در قرنطینه و پلمب هستند.

وی افزود: برخی از موسسات در حال فعالیت هستند که اطلاعات کاربری کاربران را تحت عنوان اینکه در کلاس آنلاین شرکت کنید، اخد می‌کنند. در ادامه نیز این افراد می‌توانند در فرآیند ثبت نام داوطلبان خلل ایجاد کنند.

سرهنگ‌گودرزی تاکید کرد: افراد به هیچ عنوان هویت کاربری خودشان را در اختیار موسسات آموزشی غیر مجاز قرار ندهند تا در آینده سوء استفاده‌ای از آن‌ها صورت نگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->