آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

دانشجویان با ۳۱۸ هزار تومان بیمه تامین اجتماعی می‌شوند + جدول نرخ بیمه و خدمات

  • کد خبر: ۷۲۳۴۳
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
دانشجویان با ۳۱۸ هزار تومان بیمه تامین اجتماعی می‌شوند + جدول نرخ بیمه و خدمات
 کلیه دانشجویان دانشگاه‌های کشور برمبنای حداقل حقوق (دو میلیون و ششصدو پنجاه و شش هزار تومان) و انتخاب نرخ دوازده درصد، تنها با پرداخت ۳۱۸ هزار تومان، می‌توانند تحت پوشش حمایت‌های تامین‌اجتماعی قرار گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، دانشجویان درحال تحصیل که فاقد بیمه هستند، همچنین دانشجویانی که تحت تکفل والدین خود بوده و از خدمات درمانی تامین‌اجتماعی به واسطه والدین خود بهره‌مند هستند و یا حتی مستمری‌بگیر سازمان هستند، می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر از طریق مراجعه به شعب یا سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir با ارائه درخواست و پس از احراز شرایط مقرر، نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند.

در صورتی‌که دانشجویان، متقاضی دریافت خدمات درمانی نیز باشند، سرانه درمان به مبلغ حق بیمه ماهانه آنان اضافه می‌شود که در سال جاری، رقم آن ۷۱ هزار و۶۰۰ تومان است.

حداقل سن درخواست بیمه دانشجویان ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال تمام است. در صورت داشتن مازاد سنی، معادل مازاد سن نسبت به پنجاه سال، سابقه بیمه قبلی مورد نیاز است.

دانشجویان با ۳۱۸ هزار تومان بیمه تامین اجتماعی می‌شوند+جدول نرخ بیمه و خدمات

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->