تصادف اتوبوس با تریلی در کرمانشاه یک فوتی و ۱۱ مصدوم برجا گذاشت تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان
سرخط خبرها

دفاتر ثبت ازدواجی که مراسم عقد آریایی برگزار کنند، پلمب می‌شوند

  • کد خبر: ۷۹۳۴
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
دفاتر ثبت ازدواجی که مراسم عقد آریایی برگزار کنند، پلمب می‌شوند
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: با موسسات ثبت ازدواجی که مراسم عقد آریایی برگزار کنند، برخورد می‌شود..

به گزارش شهرآرانیوز، علی مظفری در رابطه با رواج عقدآریایی در دفاتر ثبت ازدواج اظهار کرد: با توجه به غیرقانونی بودن برگزاری مراسم عقد آریایی در دفترخانه‌های رسمی ازدواج اخیرا شاهد تأسیس موسساتی در کنار دفترخانه‌های ازدواج بودیم که آن‌ها مراسم عقد آریایی را برگزار می‌کردند و بر این اساس شکایتی علیه این موسسات به دادسرای سعادت آباد ارسال شد. 
مظفری بیان کرد: در حال حاضر پرونده ۲۱ نفر از افراد شاغل در این موسسات به اتهام جعل عنوان در دادسرای سعادت آباد در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه دادرسی در خصوص متصدیان و افراد شاغل در این اماکن در حال انجام است، افزود: حکم آن‌ها هنوز صادر نشده است.
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق گفت: تعداد کمی از دفاتر ازدواج رسمی نیز درگیر این مراسم بودند که با موسسات غیرمجاز به صورت مشارکتی اقدام به برگزاری مراسم عقد آریایی می‌کردند که به دستور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص این دفترخانه‌ها ماده ۴۲ اعمال شد و حکم تعلیق موقت دریافت کردند و پرونده این دفاتر به دادسرای انتظامی این سازمان ارسال شد.
مظفری بیان کرد: در کل کشور ۵ دفترخانه به دلیل برگزاری مراسم عقد آریایی حکم تعلیق موقت گرفتند و پرونده آن‌ها به دادسرای انتظامی سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.
وی در رابطه با پلمب موسسات غیر مجازی که اقدام به برگزاری مراسم عقد آریایی می‌کردند، گفت: ۱۰ موسسه در استان تهران، ۱۴ موسسه در استان البرز و ۱۰ موسسه در سایر استان‌های کشور به علت برگزاری مراسم عقد آریایی پلمب شدند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->