دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

اعتراض معلمان به اجرا نشدن طرح رتبه بندی فرهنگیان (۲۳ شهریور ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۰۷۰۴
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
اعتراض معلمان به اجرا نشدن طرح رتبه بندی فرهنگیان (۲۳ شهریور ۱۴۰۰)
معلمان آموزش و پرورش در چند شهر، برای پیگیری اجرای رتبه بندی و افزایش حقوق امروز (سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۲۳) تجمع کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، این معلمان خواهان اجرای کامل رتبه‌بندی بر اساس نظام رتبه‌بندی هستند که افزایش حقوق‌ها را تا ۸۰ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تضمین می‌کند.

آن‌ها بر این اساس خواهان تعیین تکلیف وضعیت رتبه‌بندی خود شده‌اند که لایحه‌ی آن با مخالفت دولت و سازمان برنامه و بودجه مواجه شده است.

مجلس مقرر کرده است که این لایحه با توجه به بودجه ۱۴۰۰ مجدد مورد بررسی قرار گیرد و نهایت تا ابتدای مهر ماه در حقوق معلمان قرار گیرد.

در تجمع امروز، گروهی از معلمان در تهران و گروهی دیگر در لرستان جمع شدند تا اجرای رتبه‌بندی را با انگیزه‌های اولیه قانون‌گذار در دهه ۸۰ پیگیری کنند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->