دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

بوگیر یخچال را با کمترین هزینه بسازید

  • کد خبر: ۸۳۲۵۴
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
بوگیر یخچال را با کمترین هزینه بسازید
رفع بوی بد یخچال، یکی از دغدغه‌های خانم‌ها است. زیرا بسیار ناخوشایند خواهد بود که هنگام باز کردن درب یخچال، با بوی نامطبوعی روبرو شویم؛ بنابراین یکی از سوال‌های پر تکرار خانم‌ها این است که برای رفع بوی بد یخچال و فریزر چه باید کرد؟

به گزارش شهرآرانیوز، بوگیر جزو لوازم ضرور یخچال است و کمک می‌کند بو‌های ناخواسته و اضافی درون یخچال از بین بروند و غذا‌ها بوی یکدیگر را نگیرند. در بیشتر یخچال‌های نو این وسیله وجود دارد و تا مدتی نیازی نیست آن را از بازار تهیه کنید. این بوگیر‌ها حاوی کربن اکتیو و پرمنگنات پتاسیم هستند. تا مدتی هم قابلیت شارژ دارند. یعنی می‌توانید آن‌ها را پس از مدتی استفاده در مقابل نور خورشید قرار دهید تا دوباره مانند روز اول جاذب بو شوند.

با همه این حرف‌ها، پس از مدتی، مجبور خواهید شد به فکر یک بوگیر جدید باشید. برای تهیه این بوگیر هم مختارید بین ۱۵ تا ۴۵۰ هزار تومان هزینه کنید که ناگفته پیداست بوگیر پانزده‌هزارتومانی فقط اسم بوگیر را یدک می‌کشد. اما یک راه‌حل ساده و کم‌هزینه‌تر هم وجود دارد: ساخت بوگیر صنعتی در خانه با کارایی بالا.

در میان بوگیر‌های طبیعی یخچال مانند سرکه، قهوه، وانیل، جوش‌شیرین و لیمو، زغال از همه بهتر عمل می‌کند. می‌توانید هم از زغال چوب استفاده کنید هم زغال فعال. زغال چوب ارزان‌تر از زغال فعال است، ولی اثر کمتری دارد.

برای همین، توصیه می‌کنیم از زغال فعال استفاده کنید. کافی است دو سه قاشق غذاخوری پودر زغال فعال را درون دستمال کاغذی بریزید و آن را درون قالب بوگیر استفاده‌شده یخچال بگذارید. پودر زغال فعال قیمت زیادی ندارد و می‌توانید آن را اینترنتی هم خرید کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->