اعمال قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد، هفت‌تیر تا میدان آزادی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: نیروی انتظامی انصارالله هستند

  • کد خبر: ۸۳۵۳۶
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: نیروی انتظامی انصارالله هستند
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در روز‌های گذشته شاهد اتفاقات خوبی در جامعه ورزشی بودیم که دل مردم و رهبر انقلاب را شاد کردند و با ۴ مدال طلا افتخار‌آفرینی کردند.

جانقربان| شهرآرانیوز، حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در نهمین جلسه علنی این شورا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را تبریک می‌گویم و خداقوت می‌گویم به تمامی خدمتگزاران در شهرداری مشهد که کار ویژه‌های در دهه آخر صفر انجام دادند.

وی افزود: از تریبون شورای اسلامی از زحمات ناجیان امنیت تشکر می‌کنم. قدردان زحمات این عزیزان هستیم و آرامش منطقه مرهون تلاش این عزیزان است.

به گفته وی، نیروی انتظامی انصارالله هستند و در ایام خاص خدمات ویژه‌ای دارند که مورد توجه تمام مردم است.

وی افزود: در روز‌های گذشته شاهد اتفاقات خوبی در جامعه ورزشی بودیم که دل مردم و رهبر انقلاب را شاد کردند و با ۴ مدال طلا افتخار‌آفرینی کردند.

موحدیان با بیان اینکه همچنین روز جهانی کودک را پشت سرگذاشتبم که نباید به این حوزه کم توجه باشیم، افزود: کودکان نسل آینده‌ساز هستند و به فرمایش امام سربازان من در گهواره‌ها هستند که نشان از اهمیت تربیت این نسل دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز باید توجه ویژه به ادبیات و اشعار حافظ داشته باشیم و فرهنگ را غنی‌تر کنیم.

موضوعی که در مشهد باید نگران آن بود، بحث معتادان متجاهر است

سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز که مهمان جلسه امروز شورای شهر مشهد بود گفت: نیروی انتظامی به سهم خود در کنار و همراه شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار این شهر است تا رضایتمندی زائر این شهر و شأن این خطه از بهشت را فراهم کند.

وی افزود: از اینکه مقام معظم رهبری فرزندان خود را در نیروی انتظامی مورد لطف قرار دادند بسیار شاکر هستیم و این جملات بار خدمتگزاری را بر دوش ما سنگین‌تر خواهد کرد. ان‌شاءالله از پس این مسئولیت خطیر در شهر مشهد بربیاییم.

وی با بیان اینکه در شهر مشهد اقتضائاتی در فراز‌های مختلف دارد که باید مورد توجه قرار دهد و دغدغه‌های مشترکی بین ما و شهرداری وجود دارد، افزود: فرهنگ‌های مختلف و تضاد فرهنگ‌ها در این شهر و حاشیه‌نشینی کار‌کردن در این شهر را مشکل کرده است.

به گفته وی، با مشارکت و همراهی شورای شهر می‌توان مشکلات را کمتر کرد. ما موافقت گسترش ۱۵ کلانتری را اخذ کرده‌ایم و امیدواریم به‌زودی به ۸ کلانتری که در دستور کار داریم، دست یابیم. امیدوارم در سال ۱۴۰۱ سال بهره‌برداری از حلقه‌های نیروی انتظامی در حاشیه شهر باشد.

سردار تقوی ادامه داد: اقدامات زیربنایی بی‌نظیری نیز در این شهر با همراهی شهرداری و شورا انجام داده‌ایم و در یک اقدام حساب‌شده می‌توانیم شهر را به‌صورت نرم‌افزاری مدیریت کنیم.باید از زیرساخت‌ها نهایت بهره را ببریم و از سمت سخت‌افزاری به نرم‌افزاری حرکت کنیم. هماهنگی کامل بین شهرداری و واحد‌هایی که نظم در جامعه ایجاد می‌کنند باید فراهم شود. در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل پلیس با هماهنگی‌هایی انجام شد و امروز شاهد ظاهر زیبای آن در شهر هستیم.

وی با اشاره بر اینکه ۷۰ درصد جرایم در این شهر اتفاق می‌افتد، افزود: به‌دنبال ایجاد ساختار‌هایی برای مدیریت بهتر مشهد هستیم و طرح‌هایی را ارائه داده‌ایم که امیدوارم به نتیجه برسد. موضوعی که در مشهد باید نگران آن بود بحث معتادان متجاهر است که باید به‌‌صورت ویژه این چهره نازیبا را با همکاری چند ارگانی اقداماتی را انجام داد و اعتباراتی را اختصاص داد. اردوگاه‌هایی که شهرداری احداث کرد اقدام شایسته‌ای بود، ولی کافی نبود و بیش از گذشته باید پای کار آمد.

به گفته وی، همچنین زندان مشهد در داخل شهر چهره زیبایی ندارد و با همراهی شما می‌توان این موضوع را که در آینده شهر نگران‌کننده است، به بیرون از شهر منتقل کرد. کار‌های بسیار خوبی تا کنون انجام شده که می‌خواهیم آن‌ها را توسعه دهید و با نگاه انقلابی و فرمایشات رهبری به مشهد غنای فرهنگی دهیم.

وی افزود: در هر ۵ ثانیه در مشهد یک مأموریت پلیسی انجام می‌شود، در هر ۳ ثانیه یک شهروند برای درخواست کمک با ما تماس می‌گیرد که امیدواریم خداوند توان خدمت‌رسانی را به ما بدهد و شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این امر کمک و همراه ما باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: نیروی انتظامی انصارالله هستند

مصوبات

با تصویب شورای شهر مشهد، قائم مقام شهردار مشهد در امور ذیحسابی با حضور شهردار مشهد تعیین شد.
محمدرضا مومنی معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد به عنوان قائم مقام شهردار مشهد در امور ذیحسابی معرفی شد.

همچنین امروز طرح دو فوریتی تشکیل کمیسیون ویژه ورزش و جوانان با اکثریت آرا به تصویب رسید.

با تصویب این طرح خدمات ورزشی در شورای شهر مشهد نظام‌مند خواهد شد و توسعه کمی و کیفی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

اصلاح یک بند از مصوبه‌ای در خصوص کاهش آلودگی هوای شهر مشهد نیز به تصویب رسید.
شهرداری مشهد مکلف است زمینه انجام معاینه فنی نیمه بها را برای ناوگان سبک (وانت بارها) دارای پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری و تاکسی‌های دارای فعالیت و اشتغال از سازمان تاکسی رانی بصورت رایگان در مراکز معاینه فنی منتخب فراهم نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->