ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته
سرخط خبرها

رؤیا‌های بزرگ لژیونر مشهدی والیبال ایران در پرتغال

  • کد خبر: ۸۷۸۷۲
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
رؤیا‌های بزرگ لژیونر مشهدی والیبال ایران در پرتغال
محمدرضا بیک گفت: هدفم رفتن به لیگ فرانسه ایتالیا یا لهستان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لژیونر جوان والیبال ایران می‌گوید هدفش از رفتن به لیگ پرتغال، رسیدن به لیگ‌های سطح بالاتر مثل ایتالیا و لهستان است. محمدرضا بیک، یکی از لژیونر‌های والیبال ایران است که در لیگ پرتغال و در تیم اسپورتینگ‌کالداس بازی می‌کند. او که سابقه قهرمانی با تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی را دارد، برای رسیدن به رؤیا‌های بزرگ‌تر، پرتغال را انتخاب کرده است.

روزنامه رکورد پرتغال نیز چندی‌پیش از محمدرضا بیک، بازیکن جوان بلندقامت مشهدی، به‌عنوان بازیکنی آینده‌دار نام برده است که در‌صورت تداوم درخشش می‌تواند راهی تیم‌های بزرگ‌تر شود. در این نشریه همچنین مقایسه جالبی بین والیبالیست جوان ایرانی با مهدی طارمی انجام شده و با ابراز‌امیدواری و رضایت از عملکرد محمدرضا بیک، توقع درخششی در حد مهاجم ایرانی پورتو از او شده است. سایت ورزش‌۳ گفت‌وگویی با این جوان داشته که خواندنش خالی از لطف نیست.

باشگاه ما در یک شهر تاریخی قرار دارد

اوایل سال‌۱۴۰۰ بود که بعد از دریافت پیشنهادی از باشگاه اسپورتینگ‌کالداس با این باشگاه قرارداد امضا کردم. آن‌ها مرا به‌عنوان یکی از دریافت‌کننده‌های فیکس خود می‌خواستند و از زمانی هم که به اینجا آمدم، شرایط رفته‌رفته برایم بهتر شد. این باشگاه در شهری تاریخی قرار دارد و خود باشگاه نیز قدمتی صد‌ساله دارد. البته اسپورتینگ‌کالداس حدود ۱۰‌سال است که در سطح اول لیگ والیبال پرتغال حضور دارد.

وضعیتم در تیم راضی‌کننده است

سال قبل اسپورتینگ‌کالداس در رده ششم لیگ قرار گرفته و امسال نیز هدفمان حفظ جایگاه قبلی و شاید هم ارتقا پیدا‌کردن به جمع ۴ تیم برتر است. ما یک سالن وزنه و یک سالن توپی خیلی خوب داریم. مربی تیم ما برزیلی است و چند بازیکن خارجی از کشور‌های برزیل، آرژانتین و ونزوئلا هم به‌جز من در تیم هستند. شرایط برای من هم راضی‌کننده است و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

می‌خواهم بهترین عملکرد را در پرتغال داشته باشم

هدف من از آمدن به لیگ پرتغال، رسیدن به لیگ‌های سطح بالاتر است. امیدوارم از اینجا بتوانم به لیگ فرانسه، لهستان و ایتالیا بروم و برای کشورم و شهرم افتخارآفرینی کنم. فعلا تمرکزم روی این است که بهترین عملکرد را در لیگ پرتغال داشته باشم. پرتغال در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در والیبال داشته و سرمایه‌گذاری خوبی هم در باشگاه‌های این کشور شده است.

در پرتغال همه‌جا صحبت از طارمی است

مطلبی که چند وقت قبل روزنامه رکورد زده بود، بازتاب زیادی داشت. من خوش‌حالم که بازیکنانی همچون مهدی طارمی و حسین طیبی اینجا بازی می‌کنند و پرچم ایرانی‌ها را بالا برده‌اند. در پرتغال همه‌جا صحبت از طارمی است و او عملکرد درخشانی در پورتو داشته است. امیدوارم همه لژیونر‌های ایرانی چه در والیبال و چه در رشته‌های دیگر موفق باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->