هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد، هفت‌تیر تا میدان آزادی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
سرخط خبرها

شهردار مشهد تاکید کرد: سلامت، نشاط و آرامش مردم اولویت دوره ششم مدیریت شهری

  • کد خبر: ۹۰۲۶۱
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
شهردار مشهد تاکید کرد: سلامت، نشاط و آرامش مردم اولویت دوره ششم مدیریت شهری
شهردارمشهدالرضا (ع) در نشست صمیمانه با ساکنان محله پایداری ضمن تاکید بر نشاط و ورزش سالم، مومنانه و اسلامی برای بانوان از اولویت مدیریت شهری برای اهتمام ورزیدن به ایجاد شادابی و نشاط میان مردم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی در نشست صمیمانه با ساکنان محله پایداری که در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزارشد، افزود: یکی از شعار‌های محوری شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری تسری صفات امام رضا (ع) ازجمله مهربانی، علم ودانش به شهر است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال تقویت فرهنگ همسایگی در شهر هستیم، این روز‌ها به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی چراغ زندگی خیلی از خانواده‌ها کم نور شده که نیاز است با پیروی از امام مهربانی‌ها معین ضعفا علی بن موسی الرضا (ع) حق همسایگی را نگاه داشته و دست نیازمندان را بگیریم و با هم مهربان باشیم.

شهردارمشهدالرضا (ع) اضافه کرد: یکی دیگر از صفات امام رضا (ع)، عالم آل محمد (ص) بودن است، برهمین اساس مشهد باید شهرعلم باشد، لذا ترویج فرهنگ مطالعه، گفتگو، بحث‌های علمی و کارشناسی باید مورد توجه قرار گیرد.

ارجائی با بیان اینکه شهرداری خادم مردم است، اظهارکرد: اولویت ما به عنوان خادم در این دوره سلامت، نشاط و آرامش مردم است، در همین راستا در بحث مقابله با ویروس کرونا اماکنی را که در اختیار شهرداری بود؛ تجهیز و برای تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قراردادیم.

وی ادامه داد: همچنین برای تسهیل دسترسی افرادی که امکان راه اندازی مرکز واکسیناسیون در نزدیک محل زندگیشان نبود، تعدادی اتوبوس را تجهیز و به مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق حاشیه‌ای برای انجام واکسیناسیون اعزام کردیم.

شهردارمشهد الرضا (ع) افزود: در کنار این اقدامات ۲۰ دستگاه تاکسی نیز برای واکسیناسیون افرادی که به دلیل ناتوانی امکان خروج از منزل را ندارند اختصاص داده شده، که با مراجعه به منزل افراد ناتوان واکسن کرونا را تزریق می‌کنند.

ارجائی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اولویت‌های ما اهتمام به شادابی و نشاط مردم است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس سرزمین‌های شادی و شهربازی‌ها را تقویت خواهیم کرد و شرایط نشاط و ورزش سالم، مومنانه و اسلامی را برای بانوانمان فراهم خواهیم کرد.

وی گفت: نشاط و شادابی بانوان یکی از موضوعاتی است که به جد دنبال آن هستیم و برای تحقق آن فضا‌هایی در بوستان‌ها را که مشرفیت ندارند، به مکان‌هایی آرام و با نشاط برای تفریح و ورزش دختران و بانوان محترم تبدیل خواهیم کرد.

شهردارمشهدالرضا (ع) افزود: همچنین امیدواریم با یاری هم بتوانیم در مدت زمان معقولی پروژه‌های عمرانی بسیارخوبی را در مناطق مختلف به ویژه در زمینه کاهش آلودگی هوا و حمل ونقل عمومی اجرا کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->