بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

واکنش امید نورافکن به جدال حساس این هفته سپاهان و استقلال

  • کد خبر: ۹۱۸۳۵
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
واکنش امید نورافکن به جدال حساس این هفته سپاهان و استقلال
بازیکن سابق استقلال گفت: برایم مهم نیست جلوی چه تیمی بازی می‌کنم و با لباس سپاهان هم مقابل استقلال بهترین عملکردم را به نمایش خواهم گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امید نورافکن از بازیکنانی است که در سال‌های گذشته با فاصله‌گرفتن از حواشی پیشرفت خوبی داشته و حتی در مقاطعی به‌عنوان بازیکن ثابت در تیم اسکوچیچ هم به میدان رفته است. مدافع چپ سپاهانی‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه دارد، دیروز مصاحبه مفصلی با ورزش ۳ انجام داد و از آخرین وضعیت خودش و باشگاه سپاهان صحبت کرد. در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را که به‌مناسبت بازی فردای ۲ تیم سپاهان و استقلال تنظیم شده است، می‌خوانید.

امیدوارم امسال به حقمان برسیم

مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت این تیم در شروع فصل جدید گفت: شرایط کنونی سپاهان و بازیکنانی که به تیم آمده‌اند، خیلی خوب است، اما مهم‌تر از آن این است که بتوانیم همیشه صدر جدول باشیم و شرایط خوبی را پشت‌سر بگذاریم. فکر می‌کنم مهم‌ترین موضوع در بحث تیمی، تلاش و ازخودگذشتگی است که خیلی می‌تواند به کارمان کمک کند. امیدوارم خودم تلاش و از خودگذشتگی‌ام را بیشتر کنم تا امسال به چیزی که حقمان است، دست یابیم.

سپاهان به‌دنبال قهرمانی است

نورافکن در ادامه به صحبت‌های محرم نویدکیا که گفته بود «هدف اول تیمش کسب سهمیه آسیاست، نه قهرمانی» هم واکنش نشان داد و گفت: نکته‌‎ای که سرمربی تیم اشاره کرده است، باتوجه‌به شناختی که از او دارم، به‌دلیل این بوده است که فشار را از روی بازیکنان بردارد. ولی طبیعت یک تیم بزرگ این است که انتظارات از آن تیم قهرمانی است. در تیم‌های بزرگ انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها زیاد است. تنها کاری که بازیکن می‌تواند انجام بدهد، این است که فقط و فقط تحمل کند و روزبه‌روز پیشرفت کند و بهتر شود تا مستحق بازی در این تیم بزرگ باشد. به‌هرحال سپاهانی‌ها به‌دنبال قهرمانی هستند.

این چیزی است که وجود دارد، ولی از آن‌طرف سرمربی تیم هم همیشه دوست دارد بازیکنانش راحت بازی کنند و فشاری رویشان نباشد. به‌نظرم ایشان می‌خواسته است فشار را از روی تیمش بردارد. آقای نویدکیا به‌هیچ‌عنوان نمی‌پسندد که بازیکنش از شکست بترسد، همیشه ما را برای بردن بازی تشویق می‌کند. همیشه می‌گوید جوابگوی باخت خودش است و همه سختی‌ها را خودش به دوش می‌کشد و برای بازیکنان این‌چنین صحبت‌هایی لذت‌بخش است.

برای شکست استقلال به تهران می‌رویم

مصاف سپاهان برابر استقلال بار دیگر امید نورافکن را مقابل تیم سابقش قرار می‌دهد. نورافکن هم تأکید می‌کند که همواره حس خاصی در این مسابقه دارد و آن را این‌طور توصیف می‌کند: همیشه من مقابل تیم سابقم حسی خاص دارم. واقعا در مقابل تیم سابقم همیشه احساساتی می‌شوم و نمی‌توانم احساساتم را کنترل کنم. واقعیت این است که کار سختی داریم. امسال استقلال منظم‌تر از سال قبل به‌نظر می‌آید و حتما هم همین‌طور است. امیدوارم بتوانیم بهترین خودمان را نمایش و رقیبمان را شکست دهیم. مطمئنم توانایی این کار را داریم و برای همین کار به تهران می‌رویم و با همه توان به‌دنبال بهترین نمایش هستیم.

بهترین عملکردم را ارائه می‌دهم

نورافکن به جدال‌های پرحاشیه‌اش با وریا غفوری اشاره کرد و گفت: اصل قضیه و مهم‌ترین چیز این نیست که حریف مقابلت چه تیم یا چه بازیکنی یا چه شخصی است؛ مهم‌ترین موضوع برای شخص خودم این است که آمادگی و عملکردم در بازی بهترین باشد. تمرکزم روی این موضوع است و اصلا به این فکر نمی‌کنم جلو چه بازیکنی بازی می‌کنم. دنبال بهترین عملکرد هستم و اینکه از بازی من راضی باشند. فقط دنبال این موضوع هستم، نه چیز‌های دیگر.

به جو خوب یا بد هواداران استقلال فکر نمی‌کنم

نورافکن در رابطه با مصاف برابر استقلال و حضور احتمالی هواداران هم گفت: واقعیت این است که قبلا خیلی علاقه‌مند بودم و الان هم علاقمند هستم که دوباره در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران استقلال و با حضورشان بازی کنم. از سال‌هایی که در استقلال بودم، خاطرات خوبی دارم و اصلا هم به این فکر نمی‌کنم جوشان با من بد یا خوب باشد؛ فقط حضورشان برای من می‌تواند یادآور روز‌های خوب باشد. امیدوارم در بازی هواداران در ورزشگاه باشند، چون به جذابیت بازی کمک می‌کنند.

امیدوارم VAR زودتر نصب شود

حرف‌های پایانی امید نورافکن نیز گلایه و ناامیدی از تأخیر در پیاده‌سازی فناوری کمک‌داور ویدئویی بود و این بازیکن این‌طور حرف‌هایش را تمام کرد: از پارسال پیگیر VAR هستیم و خیلی دوست دارم فوتبال کشورمان به کمک‌داور ویدئویی مجهز شود. حالا اگر VAR نتوانستیم بیاوریم، کمکی کوچک انجام شود تا این‌همه مشکلاتی که از طریق قضاوت و داوری ایجاد شده است، تیم‌ها را متضرر نکند.

درکل کیفیت فوتبال ایران و کیفیت بازیکنان داخل زمین را این‌همه پرداختن به داوری زیرسؤال می‌برد. امیدوارم یک کاری انجام بدهند. الان یک‌سال‌ونیم است که می‌گویند VAR به‌زودی می‌رسد، هفته آینده نصب می‌شود و...، اما یکی‌دو روز پیش خواندم که دوباره امسال هم رسیدنش لغو شده است. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق برایمان رخ بدهد و مسئولان خبری خوش به ما بدهند. فعلا که ما عادت کرده‌ایم و فقط ان‌شاءا... می‌گوییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->