بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت
سرخط خبرها

جیکوبز هم دوای درد هرمزگان نبود/ صعود سپاهان با درخشش سلمانی

  • کد خبر: ۹۲۶۴۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
جیکوبز هم دوای درد هرمزگان نبود/ صعود سپاهان با درخشش سلمانی
در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال سپاهان و شیمیدر به برتری رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم سپاهان اصفهان ۸۲ - ۷۵ صنابع هرمزگان را برد. در این دیدار پیام کیانی درخشان ظاهر شد و ۵ امتیاز او و سبد سلطانیان، آغاز کار است. ران ۹ امتیازی هرمزگان با فسنکو، یزدان‌پناه و جیکوبز، پاسخش دو پرتاب ۳ امتیازی جمشیدی و سلمانی است. سرودی و جیکوبز بازی را برابر کردند و سبد بهرام‌زاد، سپاهان را ۱۴ - ۱۲ پیش انداخت.۵ امتیاز پورکاوه برتری را در کوارتر دوم عوض کرد، اما سپاهان با کیانی به ۲۱ رسید. یزدان‌پناه پیاپی امتیاز می‌گیرد و ۳ امتیازی کیانی فاصله را کم می‌کند. پرتاب‌های آزاد جمشیدی، هرمزگان را ۳۷ - ۳۳ پیش می‌اندازد.
درخشش جیکوبز در کوارتر سوم و امتیازات سلمانی، خرسندی و خلیفه سلطان، برتری ۶۰ - ۵۷ هرمزگان را در پی دارد.
کوارتر چهارم از تساوی در ۶۸ حساس می‌شود. سلمانی سپاهان را به ۷۴ می‌رساند و هرمزگان با یزدان‌پناه به ۷۰ می‌رسد. ۳ امتیازی سلمانی آب سردی بر پیکر بندری‌هاست. آقاجانی و بهرام زاد برد سپاهان را تثبیت می‌کنند و ۳ امتیازی بزدان‌پناه، پایان کار است. ۸۲ - ۷۵ و سپاهان به برد سومش می‌رسد.
در این دیدار هم باز عماد سلمانی با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل درخشید. پیام کیانی نیز با ۱۳ امتیاز و ۸ ریباند عملکرد خوبی داشت.
شیمیدر با شکست مس رفسنجان صدرنشین شد
در دیگر دیدار هفته تیم بسکتبال شیمیدرقم با برتری ۷۶ - ۵۵ مقابل صنعت مس رفسنجان پیشاهنگ گروه ب سوپرلیگ بسکتبال ایران شد.شیمیدری‌ها که این هفته با حکم کمیته انضباطی، امیرحسین صفرزاده، قائم مقام باشگاه را کنار خود نداشتند، با ارائه یک بازی برتر، حریف خود را شکست دادند.
مس رفسنجان بازی را در کوارتر سوم از دست داد. آن‌ها در دقیقه اول نیمه دوم با آلانی مور و رابرت گیلکریست، ۴ امتیاز گرفتند، اما پس از آن با اشتباهات مکرر و ترن‌اوور‌های متعدد تنها دو پرتاب آزاد را با مور و و رحیمیان به ثمر رساندند. در عوض شییمدر زیر سبد با منجی و در بازی پیرامونی یا نوید رضایی‌فر و حامد حسین‌زاده از مس امتیاز می‌گیرفت تا نتیجه دور از ذهن ۲۱ - ۶ رقم بخورد و شیمیدر در مجموع ۵۷ - ۳۳ پیش بیفتد.
مس کوارتر چهارم برای جبران آمد، اما بازی خوب و موثر علی ملکی هم نتوانست مشکل‌گشای مس باشد و شیمیدر ۷۶ - ۵۵ فاتح این بازی شد و در صدر جدول گروه ب با یک بازی بیشتر از مهرام قرار گرفت.
در این دیدار هم حامد حسین زاده و نوید رضایی فر با ۱۶ و ۱۳ امتیاز خوش درخشیدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->