دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟
سرخط خبرها

کدام فرهنگیان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند؟

  • کد خبر: ۹۳۵۲۰
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کدام فرهنگیان مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند؟
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص دو درصد از فرهنگیان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید یزدان پناه با بیان اینکه رتبه بندی معلم‌ها تنها شامل فرهنگیان کارمند نمی‌شود، گفت: این طرح شامل حال آن دسته از فرهنگیانی که به عنوان کارمند اداری به استخدام آموزش و پرورش درآمده‌اند، نمی‌شود.

یزدان پناه با بیان اینکه فرهنگیانی که مشمول طرح رتبه بندی معلم‌ها نمی‌شوند تعدادشان اندک است، اضافه کرد: این افراد حدود دو درصد فرهنگیان استان کرمانشاه را شامل شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه شاید حدود ۵۰ یا ۶۰ نفر از فرهنگیان استان به عنوان کارمند به استخدام آموزش و پرورش درآمده و مشمول رتبه بندی معلم‌ها نمی‌شوند.

یزدان پناه در ادامه با اشاره به وعده‌های داده شده به فرهنگیان برای اجرای طرح رتبه بندی معلم‌ها، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد بهبود وضعیت معیشتی معلم‌ها باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به معلم ها، گفت: باید به حق و حقوق معلم‌ها رسیدگی شود تا آن‌ها بتوانند فارغ از مشکلات معیشتی به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان که آینده سازان فردای کشور هستند، بپردازند.

منبع: ایسنا


اینجا بخوانید آیا شورای نگهبان از لایحه رتبه‌بندی معلمان ایراد گرفته است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->