بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است
سرخط خبرها

لطفا جلو تخریب کوه‌ها را بگیرید

  • کد خبر: ۸۰۶۳
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
لطفا جلو تخریب کوه‌ها را بگیرید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
۱۱۵...۰۹۰۵ لطفا پیگیری کنید تا جوی‌های آب در خیابان تورج، بین تورج ۲۵ و ۳۳ پوشانده شوند. همچنین تغییر کاربری مغازه‌های لوله فروشی در آدرس مذکور را نیز پیگیری کنید. خسته شدیم از بس خودرو‌ها پارک دوبله و وانت‌ها در خیابان ترافیک ایجاد کردند.
۷۵۸...۰۹۳۵ بلندمرتبه سازی در کوچه‌های کم عرض جلو نور آفتاب را می‌گیرد، برای همین درد‌های عضلانی زیاد شده است. آقای شهردار، لطفا برای ساخت این نوع آپارتمان‌ها در کوچه‌های کم عرض مجوز ندهید.
۸۹۴...۰۹۱۵ از مسئولان شهرداری منطقه ۱۲ خواهشمندم برای جمع آوری سگ‌های ولگرد الهیه اقدام کنند، روزبه روز به تعدادشان اضافه می‌شود.
شهروند- چند روز پیش در بولوارفکوری، نرسیده به چهارراه، خودرویی که با سرعت بالا در حال عبور بود، جایگاه اتوبوس را تخریب کرد. فعلا یک نیمکت گذاشته اند.
شهروند- آقای شهردار، آسفالت بیشتر کوچه‌ها بعد از کنده کاری درست نشده است. شب‌ها که دید کمتر است لاستیک خودرو‌ها صدمه می‌بیند. بیشتر کوچه‌های شهر به همین شکل هستند؛ مثلا رضا ۷ و هاشمیه ۷۵ که باید روکش شوند.
شهروند- آقای شهردار، لطفا جلو تخریب کوه‌ها را بگیرید، این ها، غیر از زیبایی بخشی، از شهر در برابر زلزله محافظت می‌کنند. لطفا زیبایی‌های خدادادی را با کمک دیگر مسئولان حفظ کنید.
شهروند- مسئولان شهرداری منطقه ۶، مشکلات جمع آوری زباله‌ها در شهرک شهید رجایی، خیابان شهید فولادی، شهید فولادی ۸ و۱۰ حل نشد و ما همچنان با انبار زباله مواجه هستیم. چرا شهرداری منطقه ۶ این قدر بی فکر است؟
سازمان ترافیک
۵۹۵...۰۹۱۵ لطفا از مسیر دوچرخه خیابان کوهسنگی بازدید کنید. در این مسیر تعدادی چاله بزرگ و کوچک وجود دارد و شب ها، به دلیل نبود دید، برای دوچرخه سواران خطرناک است.
۱۵۵...۰۹۱۵ در چهارراه راه آهن به سمت چهارراه سی وپنج متری، به تازگی تقسیم کننده بولوار را برداشته‌اند و تا ۴۰۰ متر به چهارراه هیچ معبری برای پیاده رو و عبور ویلچر یا کالسکه وجود ندارد. لطفا مسیری را برای عبور ایجاد کنید تا افراد ویلچری به مشکل نخورند، همچنین بسیاری از ماشین‌ها برای دور زدن باید کل چهارراه را دور بزنند که خودش باعث ترافیک و شلوغی می‌شود. درصورتی که قبل از چهارراه دوربرگردان باشد خیلی بهتر می‌شود.
۰۷۹...۰۹۱۵ با تبدیل زیرگذر میثاق ۲ به مسیر ماشین رو و ساخت پل عابر پیاده مقابل میثاق ۵ ترافیک میدان و بولوارمجیدیه کاهش می‌یابد و جان عابران و مسافران اتوبوس‌ها حفظ می‌شود.
شهروند- ترافیکی که هر روز شاهدش هستیم در همه سنین روی اعصاب و روان اثر بدی می‌گذارد. آقای شهردار و مسئولان، لطفا بعضی از مشاغل، چون مطب‌های پزشکی و داروخانه‌ها را به خیابان‌های خلوت‌تر هدایت کنید. این بهترین راه است.
۶۶۸...۰۹۱۵ ترافیک ابتدای خادم الشریعه، مقابل پلیس راه آزاردهنده است. لطفا مشکل را بررسی و مرتفع کنید.
اتوبوس رانی
۶۱۰...۰۹۰۱ یک سال است ایستگاه اتوبوس چهارراه ابوطالب نیمکت و سایه بان ندارد. باعث حیرت است!
شهروند- تابلو‌های شناسایی را باید پایین‌تر نصب کرد تا در معرض دید مردم باشند. هیچ کس هنگام راه رفتن مدام سرش را بالا نگه نمی‌دارد، به ویژه که شاخه درختان هم به نوعی جلو دید این تابلو‌ها را گرفته اند. برای مثال تابلو‌های اتوبوس باید در معرض دید مردم نصب شوند.
۶۱۳...۰۹۱۵ ازسازمان اتوبوس رانی درخواست می‌کنم خط۸۱ تا بولوار نماز ادامه پیدا کند و از این طریق مشکل ساکنان این محل برطرف شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->