بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است
سرخط خبرها

ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان

  • کد خبر: ۵۶۶۸۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ساخت‌وساز‌های غیرمجاز مشهد؛ رتبه نخست نارضایتی شهروندان
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: در ۹ ماه نخست امسال، بیشترین درخواست شهروندان برای رسیدگی، با ثبت ۲۶ هزار و ۵۳۶ تماس، مربوط به حوزه ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهر مشهد است. بر این اساس موضوع ساخت وساز غیرمجاز بیشترین تماس را در حوزه معابر بولوار توس، طبرسی شمالی، عبدالمطلب، بولوار حر، صبا و بولوار رسالت به خود اختصاص داده است.
احمد رمضانی فرخد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۳۸۳ هزار و ۶۷۸ تماس ورودی از سوی شهروندان با مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد برقرار شده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ تماس پیگیری پذیر و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ تماس گیرنده درلحظه راهنمایی و اقناع شده اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مجموعا ۲۳۸ هزار و ۷۳۸ تماس از سوی شهروندان در این مرکز به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد تماس تعداد ۱۲۶ هزار و ۵۳۳ تماس پیام پیگیری پذیر و ۱۱۲ هزار و ۲۰۵ تماس نیز منجر به اقناع شهروند در لحظه تماس شده است.


رشد ۶۰ درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد با بیان اینکه در این بازه زمانی رشد شصت درصدی تماس‌ها نسبت به سال گذشته رقم خورده است افزود: ۹۴ درصد تماس‌های شهروندان ظرف ۷۲ ساعت اولیه پاسخ داده شده است. از مجموع کل درخواست‌های ارجاع شده برای پیگیری، سهم مناطق شهرداری ۸۱ درصد، سازمان‌ها ۱۷ درصد و سایر ارگان‌ها تنها ۲ درصد است.
 
 

گره گشایی از ۹۸ هزار تماس شهروندان

وی تأکید کرد: در مجموع این تماس‌ها از ۹۸ هزار و ۱۸۰ مشکل شهروندی گره گشایی شده است.
رمضانی با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست امسال، اطلاع رسانی ساعت و مسیر سرویس دهی حمل ونقل عمومی شهری تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۱ تماس را به خود اختصاص داده است، افزود: اطلاع رسانی حضور مدیران شهری در مرکز ارتباطات مردمی نیز ۱۵ هزار و ۸۹۵ تماس را به خود اختصاص داده است. وی با بیان اینکه آگاه سازی درباره آلودگی صوتی ناشی از ساخت وساز، تعداد ۱۲ هزار و ۹۹۹ تماس از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بیشترین آمار تماس شهروندان در روز‌های تعطیل مربوط به سروصدای ساخت وساز و نبود ساعت مشخص ساخت وساز‌ها بوده است. وی گفت: از تعداد ۱۵۴ هزار و ۲۲۸ درخواست ارجاع شده به مراجع، تعداد ۱۰۵ هزار و ۹۶۵ درخواست مربوط به ۱۰ موضوع پر تکرار است که جمعا ۷۱ درصد کل درخواست‌ها را شامل می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: بعد از تماس‌های مربوط به حوزه ساخت وسازها، فضای سبز با ۱۸ هزار و ۶۳۵ تماس در رتبه دوم و رفت وروب با ۱۲ هزار و ۳۳۲ تماس در رتبه بعدی تماس‌های مردمی قرار دارد.
وی اظهار کرد: بعد از آن به ترتیب موضوعات آسفالت، سدمعبر، پیاده رو، آسیب‌های اجتماعی، جمع آوری زباله، کانون‌های بیماری زا و مشاغل مزاحم اولویت درخواست‌های شهروندان بوده است
وی تصریح کرد: ۸۲ درصد مشکلات شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷ پیگیری و بر طرف شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->