چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۷۱۲۶
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود عصر امروز با حضور مسئولان شهری و استانی آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از دغدغه‌های قدیمی اهالی ساکن در انتهای بولوار رسالت، باریکی مسیر پل دهرود و انتهای این بولوار است؛ عرض پل دهرود هم‌اکنون ۹ متر به‌صورت رفت‌و‌برگشت است که مسیر باریک موجب ایجاد ترافیک نزدیک ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری در دو طرف پل می‌شود.

۸۰ میلیارد تومان برای تعریض پل دهرود

براین اساس یک مسیر با عرض ۱۰.۵ متر و عرض سواره‌رو ۹ متر و طول ۸۰ متر ساخته می‌شود و هزینه ۸۰ میلیارد تومانی برای ساخت این پل به‌صورت ۵۰ درصدی بین شهرداری مشهد و دولت تقسیم می‌شود و پروژه طی ۱۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

از جمله اهداف این پروژه می‌توان به کاهش گره ترافیک چند کیلومتری و کم شدن زمان سفر در بولوار رسالت شمالی، کاهش زمان سفر ساکنان محدوده منطقه سه به محدوده ناحیه منفصل قرقی و شهرک مهرگان، افزایش ایمنی تردد و بهینه سازی معابر ترافیکی محدوده پروژه و کاهش آلودگی محیط و بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه و روستای در مسیر جاده سیمان اشاره کرد.

گفتنی است؛ این پروژه نیازمند ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی، پنج هزار متر مکعب خاکریزی، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع قالب بندی، چهار هزار متر مکعب بتن ریزی، ۵۵۰ تن آرماتور و کابل، پنج هزار متر طول جدول کاری و دو هزار تن آسفالت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->