قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟
سرخط خبرها

توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن

  • کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
توضیحی ساده درباره شیوه نمایش پست‌های فید اینستاگرام و چیستی و چرایی شدوبن‌شدن
آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، در پستی یکی از دقیق‌ترین توضیحات درباره نحوه اولویت‌بندی محتوا‌ها در بخش‌های مختلف این برنامه را ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - موسری درباره الگوریتم بخش‌های مختلف اینستاگرام گفته است: «اینستاگرام یک الگوریتم منحصر‌به‌فرد برای نظارت بر چیز‌هایی که کاربران در برنامه مشاهده می‌کنند یا نمی‌کنند ندارد.»

در عوض، به گفته او بخش‌های مختلف برنامه مانند اکسپلور، ریلز، استوری‌ها و جستجو دارای الگوریتم‌ها و سیستم‌های اولویت‌بندی متعددی هستند که هر کدام از آن‌ها، از سیگنال‌های مختلفی برای تعیین رتبه‌بندی محتوا برای هر کاربر استفاده می‌کنند.

برای مثال، نحوه نمایش پست‌های فید اصلی، با فعالیت کاربران در گذشته و همچنین تعاملاتی که با شخص ارسال‌کننده پست دارید، تعیین می‌شود. به همین ترتیب، در استوری‌ها، تاریخچه مشاهده و همچنین احتمال ارتباط نزدیک با فرد در نظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر، پست‌هایی که در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند، عمدتاً براساس پست‌هایی که «لایک کرده‌اید، ذخیره کرده‌اید، آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اید و درباره آن‌ها نظر داده‌اید» تشکیل می‌شوند، اما به احتمال زیاد از حساب‌هایی هستند که هرگز با آن‌ها تعامل نداشته‌اید.

در بخش دیگری از این پست، موسری به موضوع شادوبن‌شدن حساب‌ها می‌پردازد. به گفته او، هیچ تعریف جهانی برای این کلمه وجود ندارد، اما بسیاری از سازندگان «از آن با این معنی استفاده می‌کنند که حساب کاربری یا محتوای کاربر بدون توضیح روشنی محدود یا پنهان شده است».

در این پست یک بار دیگر به ویژگی «وضعیت حساب» (account status) برنامه اشاره شده که می‌تواند اگر یکی از پست‌ها یا حتی حساب کاربران «واجد شرایط» حضور در توصیه‌ها را نداشته باشد، به آن‌ها اطلاع رسانی کند.

او می‌گوید که اینستاگرام در تلاش است تا زمانی که محتوا یا حساب‌های سازندگان از پست‌های پیشنهادی برنامه مسدود شده باشد، شفافیت بیشتری را ارائه کند. مدیرعامل اینستاگرام همچنین به این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در حال آزمایش «اعلان‌های جدیدی هستند تا به سازندگان کمک کنند که از محدود شدن نمایش ریلز‌های خود مطلع شوند».

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->