نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

تیمی که نشانی از بازی‌های دور گروهی نداشت!

  • کد خبر: ۱۰۰۲۴۵
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
تیمی که نشانی از بازی‌های دور گروهی نداشت!
یاران بهروز عطایی در برابر فولاد سیرجان شکست خوردند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم لبنیات هراز آمل بازی رفت پلی آف لیگ برتر والیبال برابر سیرجان را با نتیجه ۳ بر یک باخت! باختی سنگین برای تیمی که نشانی با بازی‌های دور گروهی نداشت که باعث ارتقای آن در نیم فصل دوم، تا رسیدن به رتبه دوم جدول شد.
شاید تنها بازیکنی که در لبنیات هراز در بازی با سیرجان انداره‌های واقعی خود ظاهر شد، رضا قرا کاپیتان آنان بود که با کسب ۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب گرفت. هر چه هرازی‌ها چوب ضعف دریافت کننده‌های قدرتی خود را خوردند و در عوض سیرجان بخش بزرگی از موفقیت خود را مرهون بازی خوب محمد صادقی و بخصوص مجتبی قلی زاد بود که همه کار برای پیروزی تیمش انجام داد.
قلی زاد هر چند در یک صحنه رفتار تند و غیر قابل کنترلی در اعتراض به قضاوت از خود نشان داد که با بی تفاوتی عجیب! ذوقی روبرو شد، ولی از حیث فنی به نوعی مرد اول این میدان بود. به جز او باید از کار خوب مدافعان میانی سیرجان (یوسف پور و جلوه) و درخشش قطر پاسور صربستانی این تیم به نیکی یاد کرد و فاضل پژومان پاسور آملی اش در مصاف با همشهری ها، نمایشی در حد یک سوپر استار داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->