مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید
سرخط خبرها

خبر جدید از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان (۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۸۷۰۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
  • ۱
خبر جدید از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان (۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محرم زاده شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در اهر از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.

احمد محرم‌زاده بابیان این‌که مجلس و دولت به معیشت و مقام معلمان توجه می‌کند، گفت: از آغاز به‌کار مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به‌صورت متحدانه تاکید بر اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را داشتند، چراکه پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: زمانی قصد داشتند تا سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش اجرا کنند، ولی با هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانع اجرای این سند ننگین شدند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم کیفی‌سازی آموزش در مدارس تاکید کرد و یادآور شد: استعدادیابی و کیفی‌سازی آموزش در مدارس انتظاری است که از آموزش و پرورش شهرستان داریم.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرین قهرمانی خیاوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
0
سلام آقای وزیر لطفا نظرات منفی نمایندگان رو قبول نکنید معلم برای آبروی خود دوست ندارد در جلو دانش اموز خرد بشه ورتبه بندی رو اجرا کنید وبه ماه شهریور سال ۱۴۰۱ موکول نکنید گرانی اجناس مانع آرامش معلم شده ،با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->