OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

کرایه تاکسی‌های اینترنتی گران نخواهد شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۰۸۹۲۴
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
  • ۱
کرایه تاکسی‌های اینترنتی گران نخواهد شد + جزئیات
با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و برای رعایت مصوبات ستاد تنظیم بازار، وجوه اضافه دریافتی از هر مسافر توسط شرکت‌های تاکسی اینترنتی به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی برافزایش نرخ خدمات تاکسی‌های اینترنتی در چند روز اخیر و تأکید معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی بر لزوم بررسی موضوع، بررسی‌های انجام شده، نشان داد یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه که سهم عمده‌ای از بازار را در اختیار دارد، قیمت‌های خود را حدود ۱۰ درصد افزایش داده است.

بر این اساس، پس از برگزاری جلسه توجیهی با مسئولان تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل هوشمند اینترنتی، مقرر شد قیمت‌ها به نرخ قبلی بازگشت داده‌شده و اضافه دریافتی به مصرف‌کنندگان بازگردانده شود.

در این خصوص شرکت‌های مرتبط ضمن قبول موضوع و درک شرایط حال حاضر کشور و لزوم هماهنگی و همراهی با دولت، نرخ سفرهای انجام‌شده در ناوگان خود را به زمان پیش از افزایش بازگردانده و متعهد شدند وجوه اضافه دریافتی از کاربران از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال را در قالب کدهای تخفیف و یا اضافه کردن مبلغ به کیف الکترونیکی حساب کاربری مسافران، باز پس دهند.

منبع: شاتا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کورش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
0
0
این همه تورم در جامعه و این همه مشکلات راننده ها،
زورتون به راننده های تاکسی اینترنتی رسید؟
ضمن اینکه بد نیست یادآوری کنم که بعد از سه برابر شدن بنزین کرایه تاکسی های اینترنتی هیچ تغییری نکرده و سهمیه ناچیز بنزینی هم که بر اساس پیمایش تعلق گرفت و با چند ماه تاخیر به حساب راننده میاد هم نصف شد!
در هر حال دیواری کوتاهتر از ما راننده ها ندیدید.
مسئولین محترم چرا رسیدگی نمی کنند؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->