خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) در خراسان رضوی اعلام شد

  • کد خبر: ۱۱۰۸۰۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
برنامه‌های سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) در خراسان رضوی اعلام شد
رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری حدود بیست عنوان برنامه، جزئیات برنامه‌های سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد در استان را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمد سلطانی در این زمینه اظهار کرد: انقلاب ایران اسلامی قیامی دینی و جریان‌ساز برای همه مستضعفان، مظلومان و آزادی‌خواهان دنیا بود که با رنگ‌وبوی خداباوری و خدامحوری رقم خورد. مردمی از جنس دوستداری اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) این نهال را به درختی بارور تبدیل کردند. این قیام و جهاد با هدایتگری و راهبری امامی صورت گرفت که عمرش را در راه دین و عملیاتی‌ساختن آموزه‌های اسلامی صرف کرد تا بدانیم در میدان مبارزه با نفس و مستکبران، ایمان راسخ به آرمان‌ها، شجاعت و مقاومت رمز موفقیت و پیروزی است.

وی افزود: یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که به ما آموخت هرگز دین از سیاست جدا نیست و در این مسیر عبادی، استکبارستیزی و در مقابل آن، کمک به بشریت و مستضعفان، رسالتی سنگین و کاری ضروری است. همچنین، قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ از همین آموزه‌های دینی و سیاسی است و برگ زرین و نقطه آغازینی برای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد. رویداد بزرگی که نشان داد بصیرت، تبیین مسائل روز و اطاعت از رهبر دینی، فقیه عالم، آگاه و شجاع چه جایگاه مهمی دارد که می‌تواند انقلابی چنین شکوهمند را رقم بزند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تأکید کرد: در سی‌وسومین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) یاد و خاطره آن عزیز سفرکرده و شهدای والامقام ۱۵خرداد را گرامی می‌داریم و با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنیم که به‌حق مسیر انقلابی امام‌خمینی (ره) را شکوهمندانه طی کردند. به همین منظور در روز رحلت امام، مراسم گرامیداشتی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع)، رواق امام‌خمینی (ره)، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سلطانی تأکید کرد: در روز‌های ارتحال امام، مراسم دیگری برگزار می‌شود از جمله سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرزانه دبیر شورای‌عالی حوزه علمیه خراسان، برگزاری محفل انس با قرآن به‌یاد امام‌راحل (ره)، مراسم ارتحال حضرت‌امام (ره) از طرف هیئت‌های رهروان روح‌الله هم‌زمان با اقامه نماز ظهر و عصر و برگزاری مراسم ارتحال امام‌خمینی (ره) در بیش از هفتاد بقعه متبرکه امامزادگان.

وی ادامه داد: همچنین سخنرانی، جلسات پرسمان دینی، عکس‌نوشت با موضوع انقلاب اسلامی، برنامه‌های محوری با موضوع شخصیت سیاسی حضرت‌امام (ره)، نقش شهدا در شکل‌گیری انقلاب اسلامی با حضور مهمانان کشوری، ویژه‌برنامه سیاسی‌بین‌المللی ویژه زائران غیرایرانی از برنامه‌های این روزهاست.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی از ۱۳خرداد در جوار مرقد مطهر امام راحل تصریح کرد: در این روز‌ها برای زیارت بارگاه امام‌خمینی (ره) کاروان‌های زیارتی به تهران اعزام خواهیم کرد. همچنین در این مدت چاپ جزوات ویژه مبلغان، مبلغات و روحانیان غیرایرانی را در برنامه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از ۱۲ تا ۱۵خرداد نمایشگاه مناسبتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی با عنوان بزرگداشت ارتحال امام‌خمینی (ره) و شهدای ۱۵خرداد برگزار می‌کنیم. همچنین در شهرستان‌ها مسابقه‌ای با عنوان برنامه «جان جهان و پدر مهربان» نیز برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->