هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد بازداشت موعود شمخانی تایید شد انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید وزیر خارجه بحرین پس از ۱۳ سال وارد دمشق شد نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
سرخط خبرها

دبیرکل بنیاد هابیلیان: حمایت قدرت‌های خارجی نبود، شمار کشته‌های ملت ایران هرگز به ۱۷ هزار شهید نمی‌رسید

  • کد خبر: ۱۱۲۹۲۹
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
دبیرکل بنیاد هابیلیان: حمایت قدرت‌های خارجی نبود، شمار کشته‌های ملت ایران هرگز به ۱۷ هزار شهید نمی‌رسید
دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: ترور ملت ایران، نشان از مبارزه عیان و رسمی دشمنان با جمهوری اسلامی است که با برنامه‌ریزی کامل آنان انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: اگر حمایت قدرت‌های خارجی نبود، شمار کشته‌های ملت ایران هرگز به ۱۷ هزار شهید در کشور نمی‌رسید.  

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حلقه تزویر و دورویی سیاستمداران آمریکایی را کنار زد و همین موجب شد امروز دشمن به صورت عیان و آشکار وارد مبارزه با ما شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه تمامی ترور‌ها در کشور کاملا با برنامه ریزی و هدفمند انجام می‌شود، گفت: ایجاد گروهک‌های جنایتکاری که در کشور ما اقدام به جنایت کرده‌اند در کشور‌های غربی صورت گرفته و اکنون نیز در همین کشور‌ها و آمریکا دارای دفاتر رسمی هستند و از تمامی امکانات لجستیکی آنان بهره‌مند هستند.

هاشمی نژاد از فرانسه به عنوان پایگاه اصلی منافقان جنایتکار یاد کرد و با اشاره به حمله منافقان در ۲۰ سال پیش به شمار زیادی از سفارتخانه‌های ایران در کشور‌های جهان، گفت: این در حالی است که هیچ محدودیت و محکومیتی از سوی کشور‌های خارجی، متوجه عاملان این اقدامات تروریستی نشد، چون دست قدرت‌های غربی در دست این‌هاست.

وی ادامه داد: هرکجا تحریم، دشمنی و ترور علیه ملت ایران وجود دارد شاهد حضور موثر کشور‌های غربی هستیم و ترور دانشمندان هسته‌ای ما نیز با هدف مشکل آفرینی و مانع آفرینی برای پیشرفت‌های هسته‌ای ایران رخ می‌دهد.

هاشمی نژاد با بیان اینکه تنها گروهی که در کنار صدام تا آخرین لحظه ایستاد، گروهک منافقین بود، گفت: این گروه به اهرمی در دست آمریکا و قدرت‌های غربی تبدیل شده و هزینه‌های فراوانی برای برگزاری میتینگ و هماهنگی این گروهک در کشور فرانسه می‌کنند که شاهد هستیم هر سال میتینگ آنان با قوت و با حضور مهمانان مشخص برگزار می‌شود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با ذکر اینکه امروز چهره دشمن عوض شده و القائات و سیاه‌نمایی برای مردم در دستور کار آنان قرار گرفته است،  افزود: مردم ایران ۱۸۰ برابر بیشتر از سایر کشور‌ها در برابر بمباران اطلاعاتی رسانه‌های خارجی قرار دارند.

هاشمی نژاد گفت: امروز همه افراد جامعه، از جوان و پیر در معرض شایعات و شانتاژ‌های خبری دشمن هستند، لذا برنامه ریزی برای مدیریت فضای مجازی مهم است چراکه دشمن چهره خود را عوض کرده و در شکلی جدید وارد میدان مبارزه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های فرهنگی با برنامه ریزی موثر در این زمینه وارد شده و نقش آفرینی کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->