شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

از حمله اراذل و اوباش منافقین به نمایشگاه بنیاد هابیلیان مقابل دادگاه سوئد تا ضرب و شتم خبرنگار پرس تی وی +فیلم

  • کد خبر: ۱۱۱۸۵۲
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷
  • ۱
از حمله اراذل و اوباش منافقین به نمایشگاه بنیاد هابیلیان مقابل دادگاه سوئد تا ضرب و شتم خبرنگار پرس تی وی +فیلم
دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به حمله‌ی منافقان به نمایشگاه این بنیاد در مقابل دادگاه سوئد گفت: عده‌ای از اراذل و اوباش منافقان با حمایت صهیونیست‌ها به نمایشگاه بنیاد هابیلیان حمله‌ور و یک خبرنگار را زخمی کردند.

مهدی صبوری نیک، شهرآرا نیوز| سید جواد هاشمی نژاد در گفت‌وگو با شهرآرا نیوز درباره حمله ساعتی قبل به نمایشگاه این بنیاد مقابل دادگاه سوئد توسط منافقان کوردل اظهار کرد: ما در تقابل با این اقدام به اصطلاح دادگاه سوئد که یک دادگاه کاملا سیاسی و یک طرفه انجام دادیم. دادگاهی که فقط از تروریست‌ها دعوت می کنند که حضور پیدا کنند و فقط حرف آن ها شنیده شود که طبیعتاً ما هم اقدام کردیم به جهت اینکه نمایشگاهی از جنایات منافقین و خیانت هایشان را آن جا به نمایش بگذاریم.

از حمله اراذل و اوباش منافقین به نمایشگاه بنیاد هابیلیان مقابل دادگاه سوئدتا ضرب و شتم یک خبرنگار +فیلم

وی افزود: وقتی که بیش از ۹۰ جلسه دادگاه در سوئد برگزار شد و پلیس هم امنیت را برای آن ها به جهت اینکه بتوانند در کمال آرامش تمام وقت دادگاه را این افراد حضور داشته و بیرون دادگاه را اشغال کنند و به صورت یک طرفه اینجا شعارهایی علیه مردم ایران و کشور ایران دهند.

هاشمی نژاد ادامه داد: از آن طرف با همه ادعاها و لاف زنی‌هایی که در بحث آزادی ، آزادی بیان و دموکراسی وجود دارد دو روز نتوانستند تحمل کنند که این جریان یک طرفه هم حرف خود را بزند و آن هم صرفا در قالب یک نمایشگاه که این طبیعی هم هست چرا که این تار عنکبوتی که این ها در سایه حمایت کشورهای غربی تنیدند با نسیمی فرو می ریزد و این پوسته ی ظاهری فرو خواهد ریخت و لذا به این شکل این‌ها برآشفته شدند و عده ای از اراذل و اوباش با چاقو و وحشی‌گری‌هایی که در دهه ۶۰ در کشورمان انجام می‌دادند به نمایش گذاشتند و «آثار» نمایشگاه را پاره کرده و حتی به خبرنگاری که در آنجا به جهت تصویربرداری آمده بود حمله کردند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان تصریح کرد: این در حالی است که شما می‌بینید و می‌دانید که در اوج شورش‌ها و زد‌ و خورد برخی کشورها خبرنگاران آزادانه وظیفه‌ی خود را انجام می‌دهند اما اینجا در سوئد با حمله به خبرنگار و کتک زدن وی که کاملا مشخص است ترس از این دارند که صدایی از این طرف اگر بلند شود کاملا تار و پود این طرح هایی که با حمایت صهیونیست ها و لابی های این شکلی این دادگاه را ایجاد کردند برملا شود.

هاشمی‌نژاد گفت: به هر حال از آنجایی که خداوند متعال دشمنان را از احمق‌ها آفریده بود این اقدام‌شان کاملا جواب معکوس داد و خوی وحشی گرایانه آن‌ها را نشان داد که به چه شکل است و یک نمایش در این جهت و در جلوی چشم مردم اروپا بود.

وی خاطر نشان کرد: ما طبق مجوزی که از قبل از دولت سوئد به جهت برپایی این نمایشگاه تهیه کرده بودیم و دولت سوئد کاملا از برپایی این نمایشگاه مطلع بوده و مجوز ما به جهت دو روز یعنی پنجشنبه و جمعه است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان یادآور شد: پلیس سوئد هم آنجا حضور داشته اما تقریبا اقدام خاصی برای اینکه تامین امنیت صورت گیرد وجود نداشته بلکه بعد از اینکه منافقان برنامه‌ی خود را انجام دادند به صورت سوری چند نفر را بازداشت کردند در حالی که آن ها چاقو به دست بوده و به خبرنگار حمله کردند اما معمولا در سابقه‌ی این نوع اقدامات منافقین این‌گونه بوده که پلیس کشورهای منافقین به صورت سوری یک بازداشتی می کنند و بعد از چند ساعت آن ها را بدون هیچ تبعاتی آزاد می کنند.

هاشمی نژاد با بیان اینکه خبرنگار شبکه پرس تی وی به جهت تهیه گزارش از نمایشگاه بنیاد هابیلیان آنجا بوده است، گفت: خبرنگار یک شخص مشخص است که زمانیکه میخواهد برای تهیه گزارش آید مجوزهای لازم را ازان کشور اخذ می کند.

وی تصریح کرد: دو تابلو از سی تابلو تهیه شده برای این نمایشگاه توسط منافقین از بین رفته است اما ما مطابق اجازه ای که داریم ان‌شاءالله امیدواریم بتوانیم در این روزهای باقی‌مانده نمایشگاه را ادامه دهیم اما احتمال این را می دهیم که دولت سوئد‌ برای برپایی این دادگاه نمایشی که دارد برگزار می کند خیلی تمایل نداشته باشد که جریانی خلاف آن وجود داشته باشد.

وی گفت: باتوجه به سوابقی که وجود دارد و همه‌ی مدارک رسمی که اروپا و آمریکا دارند مبنی بر اینکه این سازمان منافقین، تروریستی است و اقدامات آن ها چه در خاک اروپا و چه در ایران و در کشور عراق و بسیاری از کشورهای دیگر هیچ پرونده سفیدی ندارند و تنها رو سیاه هستند اما هیچ اقدامی هم هیچ‌گاه علیه این‌ها انجام نداده‌اند و از همه‌ی این ها مهمتر این ها در بیش از بیست سال قبل همزمان به یازده سفارت خانه ایران در یازده کشور اروپایی و استرالیا حمله کردند و هیچ تبعاتی برای آن ها نداشت و اینکه این اقدام منافقین که کاملا این افراد که در زیر سایه ی آن ها آنجا زندگی می کنند خیالشان از اینکه اقدامات وحشی گرایانه شان‌ تبعاتی داشته باشد راحت است و لذا با خیال راحت این کار را انجام می دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
خالکوبی روی دستش ، با عبارت " من الله توفیق " که گفت جور در نمیاد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->