نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

گزینه سرمربیگری استقلال روی نیمکت سپاهان می‌نشیند!

  • کد خبر: ۱۱۴۹۴۱
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
گزینه سرمربیگری استقلال روی نیمکت سپاهان می‌نشیند!
زمزمه‌هایی مبنی بر حضور استقلالی در کادرفنی تیم سپاهان به گوش می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا عنایتی، تیم فوتبال هوادار را از دسته یک به لیگ برتر ایران آورد و با این تیم نتایج درخشانی در فصل گذشته لیگ به دست آورد. با این وجود، او در پایان فصل تصمیم به خداحافظی گرفت اما حالا که دو هفته از جداییش از این تیم تهرانی می‌گذرد هنوز تیمی برای فصل آینده ندارد. ترک عنایتی از تیم هوادار همزمان با بررسی انتخاب سرمربی جدید استقلال توسط مدیران این باشگاه بود و حتی او در این زمینه مذاکراتی را با مصطفی آجرلو داشت.

همچنین در هفته گذشته شایعاتی به گوش رسید که عنایتی در مس کرمان جانشین فرزاد حسین‌خانی خواهد شد اما این موضوع به مذاق هواداران کرمانی خوش نیامد تا این انتقال هم پس از استقلال منتفی شود. 

با این وجود زمزمه‌هایی از اصفهان به گوش می‌رسد که عنایتی برای حضور روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار، مذاکراتی را با محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان داشته است. حال باید دید تا پایان فصل نقل و انتقالات، مقصد این سرمربی جوان کدام تیم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->