به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

ویلموتس می‌تواند غرامت بگیرد!

  • کد خبر: ۱۲۱۱۸
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
ویلموتس می‌تواند غرامت بگیرد!
تاج: با صداوسیما به تفاهم رسیدیم، ۶۵ درصد درآمد‌ها به فوتبال می‌رسد
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب دوباره رقم بالای قرارداد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی، این قرارداد را بسیار شفاف خواند و مدعی شد هیچ‌گونه ابهامی دراین‌باره وجود ندارد. مهدی تاج همچنین دوباره بر واگذاری سرخابی‌های تهران تأکید کرد.

ویلموتس می‌تواند ۳ ماه غرامت بگیرد
تاج درباره قرارداد سرمربی سابق تیم ملی کشورمان گفت اسناد و ارقام قرارداد کاملا مشخص بوده و در زمان عقد قرارداد علاوه بر خود من وزیر محترم ورزش و جوانان نیز حضور داشته و هم‌اکنون این قرارداد در اختیار مراجع ذی‌صلاح نیز گذاشته شده است. وی در واکنش به مطرح‌شدن رقم ۳میلیون دلار قرارداد ویلموتس، اظهار کرد: من نمی‌دانم نماینده محترم وقتی رقم این قرارداد را ۳ میلیون دلار اعلام می‌کنند، این رقم را از کجا آورده‌اند. آیا ایشان در مذاکرات بوده‌اند؟ وی ادامه داد: قرارداد آقای ویلموتس از جمله قرارداد‌های بسیار خوبی است که در آن قید شده غرامت به دوطرف وقتی پرداخت می‌شود که زمان آن سه‌ماهه باشد؛ یعنی اگر ما ثابت کنیم که وی نباید قرارداد را فسخ می‌کرد، باید وی ۳ ماه به ما غرامت پرداخت کند. رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اگر وی فسخ قرارداد را دقیق بداند و بگوید که پول را به‌موقع به من پرداخت نکرده‌اند که البته پرداخت نکردیم، می‌تواند ۳ ماه غرامت بگیرد. قرارداد آقای ویلموتس بسیار خوب است و هیچ‌گونه جای ابهامی ندارد و نوع غرامت در آن کاملا تعریف‌شده است و بیش از ۳ ماه هم نیست و عدد آن حتی برای یک سال از کل قرارداد ۳ میلیون دلار هم نیست. رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: یک‌میلیون‌و۸۶۰هزار دلار قرارداد قبلی ویلموتس با ساحل عاج بود که البته مقداری در قرارداد با ما افزایش پیدا کرده است.

برای انتخاب مربی تیم ملی عجله نداریم
وی درباره سرنوشت سرمربی تیم ملی عنوان کرد: درباره برانکو یکی از گزینه‌های تیم ملی است و در حال مذاکره هستیم و البته هم‌زمان با وی افراد دیگری نیز هستند که در حال مذاکره هستیم. رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: الان خیلی بازی تیم ملی نداریم و به‌همین‌دلیل خیلی عجله‌ای دراین‌زمینه نداریم! بحث انتخاب سرمربی تیم ملی در جریان است.

با صداوسیما بر سر ۶۵ درصد به توافق رسیدیم
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در ادامه صحبت‌هایش گفت: برای اولین‌بار با صداوسیما به یک تفاهم رسیدیم که ازاین‌پس درآمد‌های فوتبال ۶۵درصد به مجموعه فوتبال ازجمله فدراسیون و باشگاه‌ها می‌رسد و ۳۵درصد نیز به صداوسیما تعلق می‌گیرد. این اولین گام ما برای تحقق حق پخش باشگاه‌هاست.

لزوم کار کارشناسی برای واگذاری سرخابی‌ها
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان درباره داستان واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، گفت: ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال باید حتما واگذار شوند که اگر این مهم عملیاتی شود، بخش زیادی از مشکلاتی که امروز به‌عنوان نمونه در بحث سرمربی استقلال به وجود آمده است، دیگر تکرار نخواهد شد. وی افزود: درواقع وقتی که بخش خصوصی مدیریت در این ۲ باشگاه را برعهده داشته باشد، با توجه به اینکه از جیب خود خرج می‌کند، دیگر اجازه نمی‌دهد که چنین‌مشکلاتی برای این ۲ تیم به وجود بیاید. تاج عنوان کرد: به‌هر‌حال در بحث واگذاری این ۲ باشگاه هیچ شکی نیست، ولی نکته مهم این است که واگذاری باید منطبق با خرد و عقل جمعی باشد و با توجه به اهمیت، این ۲ باشگاه بسیار موردتوجه مردم هستند و به‌همین‌دلیل نمی‌شود بدون کارِ کارشناسی تیم‌ها را واگذار کرد. وی گفت: به نظر من باید در بهترین شرایط ممکن این ۲ تیم را واگذار کرد تا دیگر شاهد مشکلاتی که برای بعضی از تیم‌های در لیگ‌یک به وجود آمد و ازسوی بخش خصوصی واگذارشده کاملا رها شدند، نباشیم. رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اصل واگذاری ۲ تیم استقلال و پرسپولیس کار درستی است، ولی باید این کار با نهایت تدبیر و بررسی کارشناسی انجام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->