استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

ثبت اطلاعات ۸۴۰ هزار معلم در سامانه رتبه بندی

  • کد خبر: ۱۲۷۳۹۱
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
ثبت اطلاعات ۸۴۰ هزار معلم در سامانه رتبه بندی
وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۸۴۰ هزار معلم اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی وارد کرده اند و فرآیند رتبه بندی در حال طی کردن مراحل پایانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری ظهر امروز سه‌شنبه در جمع فرهنگیان شهرستان شادگان اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه بندی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند و اراده دولت مردمی برای تحقق و اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان است.

وی با اشاره به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین در نظام رتبه بندی معلمان بیان کرد: بالغ بر ۴۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه بندی خواهند شد و در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وزیر آموزش در ادامه با اشاره به ساز و کار تعیین وضعیت نیروهای مهرآفرین توضیح داد: آزمون نیروهای مهرآفرین ۲۲ مهرماه برگزار خواهد شد و روند رتبه بندی این همکاران وارد مرحله پایانی خواهد شد.

نوری در پایان با اشاره راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی، تصریح کرد: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و بر این اساس تنها دو راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->